یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
120940
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

ظهوریان: کابینه دولت تبدیل به شرکت سهامی نشود

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه پیشنهادی نباید تبدیل به شرکت سهامی جناح‌های سیاسی، قومیتی و جنسیتی شود. دولت مقتدر از دل کابینه منسجم بیرون خواهد آمد.



به گزارش ایسنا، میثم ظهوریان در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: جمهوری اسلامی بر پایه مکتب اسلام و اتکا به مردم بنا شده است. انتخابات مهم ترین مبنای جمهوریت نظام است. برگزاری موفق دو انتخابات در یک سال موضوعی خوب و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: راهی جز طلب کارکرد دولت در تحقق رفاه عمومی وجود ندارد. دولت باید به جای تعلیق سیاست رفاه اجتماعی، باز آفرینی رفاه را مهم ترین مسئولیت خود بداند. از ابتدای دهه ۸۰ تا میانه دهه ۹۰ اما این موضوع مورد بی توجهی دولت ها بوده است. در مسئله کار و کارگر و طبقات حقوق بگیر سه مسئله وجود دارد. ایجاد اتحادیه های کارگری قوی، بهبود نظام حقوق و دستمزد و مسئله امنیت شغلی باید مورد توجه قرار گیرد.

ظهوریان یادآور شد: عدالت تربیتی و کیفیت بخشی به آموزش دولتی نیز در عملکرد دولت و عدالت آموزشی حائز اهمیت است. بی عدالتی در نظام آموزش و پرورش فقر ساختاری بوجود می آورد. معیار انتخاب وزرای پیشنهادی باید برخورداری از توان کافی برای این مسائل باشد. کابینه پیشنهادی نباید تبدیل به شرکت سهامی جناح های سیاسی، قومیتی و جنسیتی شود. دولت مقتدر از دل کابینه منسجم بیرون خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 120940 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
فرارو 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]