یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
121111
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

اولین آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از گزارشگران فساد به تصویب هیأت وزیران رسید

سخنگوی دولت گفت: در موعد قانونی، اولین آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از گزارشگران فساد به تصویب هیأت وزیران رسید تا سازوکارهای لازم برای حمایت از این گزارشگران مهیا شود.



به گزارش ایلنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پایان آخرین جلسه هیات دولت اظهار داشت: این جلسه به ارائه گزارش جمع‌بندی عملکردی به مردم عزیزمان گذشت.

وی عنوان کرد: اولین آیین‌نامه اجرایی قانون برنامه هفتم توسعه بود که تصویب شد و البته قبل از این، آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را داشتیم. طبق این آیین‌نامه، برای صیانت موثر از اموال، دارایی‌ها و حقوق دستگاه‌های اجرایی مشوق‌ها و فوق‌العاده ویژه‌ای برای مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی شد تا امکان بهره‌برداری از ظرفیت نخبگان حقوقی و تخصصی فراهم شود.

سخنگوی دولت اظهار داشت: هم‌چنین در موعد قانونی، اولین آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از گزارشگران فساد به تصویب هیأت وزیران رسید تا سازوکارهای لازم برای حمایت از این گزارشگران مهیا شود.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 121111 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]