شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ /
119907
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

گفت و شنود/ کیسه پیاز !

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: تیتر دو هفته قبل کیهان با عنوان «‌اسب‌ زین شده زیر پای دولت چهاردهم‌» بدجوری اعصاب مدعیان اصلاحات را به هم ریخته است و هنوز دارند علیه آن جیغ می‌کشند! گفتم: خب حق دارند چون در گزارش کیهان با ارائه اسناد و […]



به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
گفت: تیتر دو هفته قبل کیهان با عنوان «‌اسب‌ زین شده زیر پای دولت چهاردهم‌» بدجوری اعصاب مدعیان اصلاحات را به هم ریخته است و هنوز دارند علیه آن جیغ می‌کشند!
گفتم: خب حق دارند چون در گزارش کیهان با ارائه اسناد و آمار از دستاوردهای فراوان دولت شهید رئیسی یاد شده بود و مدعیان اصلاحات که از یک‌سو نمی‌توانند این دستاوردها را انکار کنند و از سوی دیگر در دولت ۸ ساله خود غیر از دو برابر کردن تحریم‌ها و تعطیلی کارخانه‌ها و بتن‌ریزی در تاسیسات هسته‌ای و باج دادن به آمریکا و… هیچ دستاورد دیگری نداشته‌اند! باید هم از روشنگری کیهان دادشان به هوا بلند شود!
گفت: وقتی نشان داده‌اند که غیر از خسارت محض و فاجعه‌آوری برای ملت و نظام هیچ هنر دیگری ندارند، برایشان بهتر است که سکوت کنند، چرا جیغ می‌کشند و به جای استدلال ناسزا می‌گویند؟!
گفتم: ‌ای عوام! اصلاحاتچی‌ها قرار است بند و بساطشان را برای دولت پزشکیان هم پهن کنند و گزارش‌های مستند کیهان هشدار به آقای پزشکیان است که به سابقه این جماعت نگاه کند و فریبشان را نخورد.
گفت: این جماعت با این کارنامه خسارت‌بار و مدیریت بی‌دستاورد و کارنابلدی و… قرار است در دولت چهاردهم چه بکنند؟!
گفتم: فعلاً که خودشان از خودشان تعریف می‌کنند و بعدش هم برای خودشان کف می‌زنند و تشتک می‌پرانند!
گفت: درباره کارنامه منفی خودشان چه بهانه‌ای می‌آورند؟!
گفتم: از دانش‌آموزی پرسیدند چرا پدرت از دیدن کارنامه‌ات،‌گریه‌اش گرفته؟ گفت؛ نمراتم خوب است ولی کارنامه‌ام را روی کیسه پیاز گذاشته بودم، به همین خاطر، هرکس نگاه می‌کند ‌گریه‌اش می‌گیرد!

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119907 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]