یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
119977
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

محبی‌نیا: دولت چهاردهم با همان نگاه رهبری مورد حمایت مجلس قرار گیرد

یک نماینده اداوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تعامل دولت و مجلس، گفت: دود فقدان یا ضعف تعامل دولت و مجلس به چشم همه اقشار جامعه خواهد رفت و همه ضرر خواهند کرد.



جهانبخش محبی نیا در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاکیدات رهبری برای تعامل مجلس با دولت، اظهار کرد: ایران دیگر فرصتی برای بازی‌های حاشیه‌ای ندارد و دیگر نباید دغدغه جامعه و نهادهای رسمی تولید کینه، هل دادن یکدیگر و تیراندازی به بزرگ‌ترین سرمایه این سرزمین یعنی اخلاق باشد. همین رفتارها موجب شده است که عده‌ای از افراد دلسوز و فهیم جامعه فریاد خروج از این وضعیت را سر بدهند.

وی افزود: حواس قوای سه گانه و سایر نهادهای نظام باید جمع باشد که ما در چه موقعیت جهانی بسر می‌بریم. شرایط جهانی برای زیست بهتر، مطلوب نیست و در داخل کشور هم مشکلات داریم و دیگر نباید فرصت‌ها را از دست داد. کشور درگیر مشکلات است و باید رویکردهای مدیریت را تغییر داد. ایران کشور فقیری نیست و علاوه بر منابع طبیعی، از پشتوانه و سابقه تاریخی و فرهنگی غنی برخوردار است. انقلاب اسلامی هم فرصت مغتنمی برای کشور فراهم کرد که متاسفانه قدرت درک این فرصت‌ها را نداشتیم، ولی الان زمان تغییر رویکردها است.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر فرصت بسیار خوبی برای تغییر رویه‌های اشتباه گذشته است. دولت چهاردهم باید با همان نگاه رهبری مورد حمایت مجلس شورای اسلامی قرار گیرد. دیگر نباید بهانه‌ای برای زیست غیرعقلانی، غیرمنطقی و غیرواقعی وجود داشته باشد. من نگران برخی نگاه‌ها در مجلس هستم ولی مطمئنم کلیت مجلس، پیام رهبری درباره لزوم تعامل قوا را درک کرده است. وظیفه نماینده هم این است که نگاه منطقی به مسائل جامعه داشته باشد و به دنبال کمک به دولت برای حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و سیاست خارجی باشد.

محبی‌نیا در پایان گفت: دود فقدان یا ضعف تعامل دولت و مجلس به چشم همه اقشار جامعه خواهد رفت و همه ضرر خواهند کرد. ما در شرایط حساس بین‌المللی قرار داریم و واقعا دنیا روی حباب به حیات خود ادامه می دهد. این شرایط تعارف‌بردار نیست و هر نوع سهم خواهی، زیاده‌خواهی، کارشکنی یا بدفهمی به همه ایرانیان چه در داخل و چه خارج کشور ضرر می رساند. در این شرایط هر نوع ناهماهنگی در پیشبرد امور کشور جرمی نابخشودنی و ظلم به مردم این سرزمین خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119977 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
العالم 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]