یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
120066
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

جزئیات دیدار وزیر آموزش و پرروش با پزشکیان

«باید بگویم مسائل آموزش و پرورش در یک دولت یا دو دولت حل نمی‌شود. اگر هر دولتی بتواند یکی از مسائل کلان را حل کند، ان شاءالله در افق ۱۰ سال آینده مسائل کلیدی آموزش و پرورش حل خواهد شد.»



وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای پزشکیان یک شخصیت دانشگاهی هستند و دیدگاه عمیق و دقیقی نسبت به مسئله آموزش دارد.
به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی پس از دیدار با دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: تصویری از شرایط کنونی آموزش و پرورش را خدمت دکتر پزشکیان ارائه کردم. اگر می‌خواهیم فرهنگ، اقتصاد کشور و مسائل اجتماعی، مسائل سیاسی کشور را به یک معنا حل کنیم باید امروز بر روی آموزش و پرورش کار کنیم. باید تصمیم بگیریم که ما می‌خواهیم جزئی از راه حل باشیم یا بخشی از مسئله و این تصمیم مهمی است که دولت آینده باید بگیرد.
مراد صحرایی درباره دکتر پزشکیان، افزود: آقای پزشکیان یک شخصیت دانشگاهی هستند و دیدگاه عمیق و دقیقی نسبت به مسئله آموزش دارد به طور عام و به طور خاص امیدوارم نقطه نظرات ایشان با سرعتی مناسب قابلیت تبدیل شدن به اعمال اثربخش و محسوس در نظام آموزش و پرورش داشته باشد.
وی افزود: البته باید بگویم مسائل آموزش و پرورش در یک دولت یا دو دولت حل نمی‌شود. اگر هر دولتی بتواند یکی از مسائل کلان را حل کند، ان شاءالله در افق ۱۰ سال آینده مسائل کلیدی آموزش و پرورش حل خواهد شد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 120066 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]