یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
119816
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

راستینه: بر اساس شاخصه‌های رهبر انقلاب رای اعتماد خواهیم داد

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد به اصول نظام جمهوری اسلامی را در رای اعتماد به کابینه رییس‌جمهور منتخب حتما مد نظر قرار خواهیم داد.



به گزارش ایسنا، احمد راستینه در جلسه امروز مجلس در تذکری شفاهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان گفت: از مقام معظم رهبری که با شفافیت تمام مولفه های رای مجلس به کابینه دولت آینده را مشخص کردند تشکر می‌کنیم و حتما این موارد را مد نظر قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: اعتقاد به اصول نظام جمهوری اسلامی را حتما مد نظر قرار خواهیم داد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: آیا فرهنگ، اولویت جامعه و کشور نیست؟ پس چرا باید التماس نمایندگان را کرد تا در کمیسیون فرهنگی حضور پیدا کنند ؟ آیا ضابطه مند شدن فضای مجازی که قتلگاه جوانان ما است، دغدغه کشور نیست؟

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119816 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 13 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]