سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
119808
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

ایستادگی ملت یمن در کنار مردم مظلوم فلسطین موجب افتخار است 

سرپرست وزارت امور خارجه‌، ایستادگی رهبری، رزمندگان مجاهد و ملت مقاوم یمن در کنار مردم مظلوم فلسطین را تاریخی و موجب افتخار امت اسلامی برشمرد. 



به گزارش ایسنا، علی باقری در تماس تلفنی با «محمد عبدالسلام» سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن، ضمن محکومیت حمله اخیر رژیم صهیونیستی به تاسیسات غیرنظامی بندر الحدیده یمن و ابراز همبستگی جمهوری اسلامی ایران با مردم و مقاومت یمن در برابر جنایات این رژیم، درباره آخرین تحولات منطقه گفت و گو و رایزنی کرد .

وی مقاومت مثال زدنی مردم غزه ، ابتکار رهبری و مردم مقاوم یمن در همراهی و پشتیبانی از فلسطینیان در برابر جنایات صهیونیست ها و انجام عملیات وعده صادق از سوی جمهوری اسلامی ایران را سه رویداد تاثیرگذار دانست که در بیش از ۹ ماه گذشته شکستی راهبردی را برای صهیونیست ها به دنبال داشته است. 

سرپرست وزارت امور خارجه، ایستادگی رهبری، رزمندگان مجاهد و ملت مقاوم یمن در کنار مردم مظلوم فلسطین را تاریخی و موجب افتخار امت اسلامی برشمرد. 

محمد عبدالسلام، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن نیز با ابراز تشکر و قدردانی از پیام جمهوری اسلامی ایران در ابراز همبستگی با مردم و مقاومت یمن در برابر تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به خاک یمن، هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی از سوی این رژیم که منجر به شهادت و آسیب رسیدن به غیر نظامیان شد را نشان دهنده درماندگی و شکست مذبوحانه صهیونیست ها دانست. 

سخنگو دولت نجات ملی یمن مساله فلسطین را موضوعی مربوط به همه امت اسلامی دانست و از ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم مقاوم فلسطین و پشتیبانی سیاسی و حمایت معنوی از یمن در زمینه های مختلف از جمله در مبارزه مشترک با صهیونیست ها قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119808 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]