شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ /
119603
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۷

تسلیت سرلشکرسلامی در پی درگذشت محمد حسین دریس

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت جهادگر بسیجی “محمد حسین دریس” را تسلیت گفت.



به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت سرلشکر سلامی به این شرح است:

عروج ‌جهادگر بسیجی “محمد حسین دریس” مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک، در مسیر تلاش برای مردمیاری و محرومیت زدایی،در سانحه جاده‌ای موجب غم و اندوه فراوان گردید.

این بسیجی مخلص و صادق با مجاهدت‌های شبانه روزی خود در زمره چهره های تابناک بسیج دانشجویی افتخارآمیز می درخشید و خدمات ارزنده و ماندگار او در عرصه خطیر خدمت رسانی به مردم بویژه محرومین و مستضعفان _ صاحبان واقعی انقلاب اسلامی _ ضمن راهگشایی برای شیفتگان خدمت به ملت و مملکت بویژه نسل جوان ، ذخیره ای ارزشمند و در خور ثواب و پاداش الهی در آخرت خواهد بود.

 اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه غم‌انگیز و ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها با خانواده مکرم، دوستان، جهادگران و جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک ، برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه خداوندی و برای داغدیدگان ارجمند صبر و آرامش و ثبات قدم مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119603 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]