سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
119219
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

فریادمان بازگشت به زندگی و تلاش‌مان برای ایران بود

رییس ستاد استان تهران پزشکیان بابیان اینکه ما با شما قهر نمی‌کنیم و با شما هستیم، گفت: با عهدی که بستیم، همه برای ایران و ایران برای همه ایرانیان.



به گزارش ایلنا، علی تاجرنیا در آیین سپاس از فعالان ستادی استان تهران گفت:  ​رنج مشترک همه ما مردم، سوگ و اندوه جمعی، فریاد دادخواهی طبیعت ایران، یاد و نام فرزندان مظلوم میهن، سنگینی آوار دروغ و ناراستی، دلتنگی فرزندان هجرت‌کرده‌ میهن، و عزم اقلیتی تمامیت‌خواه و اقتدارگرا، که اندک ولی چیره بر منابع و فرصت های ملی هستند، واقعیت‌هایی انکارناپذیر بوده‌اند.

وی افزود: پس از وقوع سانحه‌ای پیش‌بینی‌ناپذیر، و در پی فراهم شدن فرصت انتخاباتی که به ناگهان با ورود دکتر مسعود پزشکیان به صحنه ایجاد شد، پرتو امیدی برای کنشگری و تکاپوی موثر در راستای بازسازی کشور و بازگشت به قانون به چشم آمد.

تاجرنیا بیان کرد: ما با دلی خونین و رنجیده ولی با عزمی پایدار و استوار بر آن شدیم که دکتر مسعود پزشکیان را که بر دو اصل حق و عدالت پافشاری داشت تنها نگذاریم و برای برقراری ارتباط او با مردم یاریگرش باشیم صدایش بودیم تا بتواند صدای بی‌صدایان باشد، تا فریاد بزند ایران از آن همه‌ی ایرانیان است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه فریادمان بازگشت به زندگی و تلاش‌مان برای ایران بود، گفت: قدردان همه کسانی هستیم که با وجود آزردگی و دلشکستگی‌ها، با همه‌ی آسیب‌دیدگی‌ها به دعوت‌مان پاسخ مثبت دادند. آمدند و دیدارشان قوت قلب مان شد، همت و یاوری‌ شان پرتوان و امیدوارمان ساخت. ما با هم، در کنار هم  و وفادار به اصول و باورهای اخلاقی و میهنی ماندیم.

وی افزود: هر کسی به ستاد ما آمد شاهد است که از مذهب و مرامش نپرسیدیم. از هر قومیت و پیشه، همراه یا نقاد را درود گفتیم و همدلی‌اش برای ایران را باور داشتیم و برای جستن روشنایی و عبور از دشواری‌ها دست یاری‌اش را فشردیم. مشی و منش ما رواداری و گفتگو و امیدواری بود. ستاد ما ستادی برای ایران و برای بازگشت به زندگی بود و انشالله همیشه همچنان امیدوار خواهد ماند. اکنون روی سخنم با منتخب مردم ایران است.

رییس ستاد استان تهران پزشکیان گفت: استاد، دوست و برادر بزرگوار جناب دکتر پزشکیان! شما شجاعانه در مسیری گام نهادید که مخاطرات زیادی داشت. شرایط کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به گونه ای بود که با چشم انداز ، سباستهای کلی نظام و برنامه توسعه فاصله جدی داشت. کاش آن حادثه دردناک اتفاق نمی افتاد و دولت مستقر سال آینده پاسخگوی عملکرد ۴ ساله بود.

وی افزود: اکنون شما و با رای اعتماد اکثریت مردم ایران در شرایط بسیار سخت و دشواری مسئولیت پذیرفته اید. میدانیم که راهی پر از موانع مختلف پیش رو دارید. بنابراین همچنان همراهتان هستیم. ما مجاهدان جمعه هستیم که از نخستین روز در سعادت آباد گرد شما آمدیم و تا امروز در کنارتان ایستاده ایم. کمک ما تا روز انتخابات تبیین شرایط خطیر کشور و تشویق همگان به حضوری پر شور و شعور بود و از امروز کمک ما به شما حمایت همه جانبه است.

تاجرنیا تاکید کرد: می‌دانیم که شما همراهانتان را فراموش نمی‌کنید ولی ما از شما انتظاری جز عمل به حق و عدالت نداریم. ما انتظاری جز شادی، سرافرازی و سعادت مردم ایران نداریم. ما از شما انتظاری جز سربلندی ایران و باز گرداندن عزت مردمانش نداریم ما با شما قهر نمی‌کنیم و با شما هستیم با عهدی که بستیم، همه برای ایران و ایران برای همه ایرانیان.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119219 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
آفتاب 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]