چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
118966
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲

فرماندار و نماینده هیات نظارت انتخابات در باشت روانه زندان شده اند!

نماینده ادوار نهم، دهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی از زندانی شدن فرماندار ، معاون فرماندار و نماینده هیات نظارت شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل تخلفات گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبرداد.



به گزارش ایلنا از یاسوج، “غلامرضا تاجگردون ” در صفحه شخصی خود نوشت:

خبری آمد که بنظر می رسد صحت داشته باشد و آن این است که با تنظیم کیفرخواست و ورود نهادهای قضایی ، امنیتی و نظارتی فرماندار باشت،معاونش و نماینده هیات نظارت شهرستان بدلیل تخلفات شدید در انتخابات تفهیم اتهام شده و روانه زندان شدند تا فرایند قانونی و حقوقی لازم طی شود.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم، دهم و دوازدهم شورای اسلامی گفت: این اتفاق در نوع خود در کشور بی نظیر است و لازم دیدم بعنوان نماینده مردم شریف گچساران و باشت که موکلینش بعد از دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بدلیل تخلفات آشکار و وسیع، بشدت اعتماد خود را از دست داده بودند نکاتی را بیان کنم.

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ابتدا لازم می دانم از شورای محترم نگهبان ، هیات نظارت استان و دستگاههای امنیتی و قضایی که مستقلانه و با وجدان دین مدارانه ورود کرده و با جدیت برخورد کرده و موجب بازگشت اعتماد عمومی مردم و بالاخص مردم شریف باشت شدند تشکر کرده و امیدوارم در مسیر پیش رو ثابت قدم تر ادامه داده تا هیچ فرد و گروهی به خود اجازه ندهند در آینده اینگونه به نظام و مردم خیانت کنند

نماینده گچساران و باشت گفت: امیدوارم برخورد با مُتخلفین در همه سطوح ادامه داشته باشد و عامل و آمر مشمول عدالت و قانون قرار گرفته تا درس عبرتی برای همگان شود.

تاجگردون افزود: آنچنان که همگان می دانند و واضح و مبرهن بود همین اتفاق در زمان انتخابات مجلس صورت گرفت و دهها پرونده مفتوح است. در آن زمان بدلایل متعدد ، من جمله تلخ نشدن کام مردم برای پیروزی قاطع در مجلس از بیان موضوع و ادامه آن خودداری کردیم ولی یقین داشتم نهادهای قضایی و امنیتی حقوق حقه مردم را فراموش نکرده و اینک خواهشمندم با قاطعیت موارد را به سرانجام رسانده و پرونده های مفتوح را در دو شهرستان گچساران و باشت به سرانجام رسانند

این نماینده مجلس گفت: اما آنچه که همگان و از جمله خودم و آنانی که مرجع جامعه هستند و امانت دار حقوق ملت و فکر مردم هستند توصیه دارم خدا را فراموش نکنیم. چهارسال گذشته و بالاخص چند ماه گذشته درس عبرتی برای همه ماست و بدانیم نقش ما در تقدیر جامعه اندک است و حکمت الله برتر از هر نقشه و تدبیر ماست. خیانت و تضییع حق الناس چیزی نیست که فراموش شود. شاید ما فراموش کنیم ولی خدا فراموش نمیکند و دنیا را آنچنانکه که گفتم گوشه کوچکی از آخرت است و تنمان بلرزد از حکمت و تدبیر الله

تاجگردون در پایان نوشته است: در انتها به مردم عزیز و موکلین عزیزم و بالاخص اصحاب رسانه و فضای مجازی توصیه دارم این اتفاق را خیر بدانید و به مسئولین اعتماد کنید. این اتفاق بهانه تشدید کدورت و تلافی غیر اخلاقی در بین جامعه و خانواده ها و طوایف نشود. کاری که لازم بود انجام شد و آنچه که حق بود اتفاق افتاد و بس و خوشحال باشید که حقتان آنگونه که لازم بود اداء شد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118966 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]