شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ /
118965
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲

در طول سه سال نزدیک به ۶ میلیون مورد برقراری ارتباط با نهاد ریاست‌جمهوری داشتیم

معاون اجرایی دولت گفت: در دولت شهید رئیسی ۵ میلیون ۹۴۹ هزار مورد برقراری ارتباط با ریاست جمهوری از طریق پست، نامه الکترونیکی و سامانه تلفنی و مراجعه حضوری داشتیم. بیش از ۴ میلیون آن در سفرهای استانی اتفاق افتاده است و بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار در پردیس حکومتی و در مجموعه ستادی نهاد ریاست جمهوری بود. این موضوعات یعنی ارتباط مردمی و سفرهای استانی در دولت گذشته کمرنگ و یا تعطیل شده بود و نمی‌توانیم گزارش مقایسه‌ای ارائه کنیم زیرا دو جبهه کاری متفاوت بود.



به گزارش ایلنا، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در آخرین جلسه روز یکشنبه هیئت دولت گفت: در حوزه معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری گزارشی تقدیم عزیزان می‌شود. به تعبیر رهبری سند درخشان و افتخار آفرین مجموعه دولت سفرهای استانی هیئت دولت بود که در این مدت ۴۸ سفر استانی برگزار شد. علاوه بر این اعضای هیئت دولت به شکل نوبتی  به ۱۱ شهرستان استان تشریف بردند و مصوباتی داشتیم که این مصوبات با انجام کارهای کارشناسی و نظارتی، همکاری سازمان برنامه و بودجه و استانداری‌ها به تصویب می‌رسید. 

وی افزود: در دور اول سفرهای استانی بیش از ۵۴۰۰ مصوبه در اعتبار بیش از ۴۲۴ هزار میلیارد تومان داشتیم که در دور دوم بیش از ۲۰۰۰ مصوبه در اعتبار بیش از ۱۸۱ هزار میلیارد تومان داشتیم. در دور اول سفرهای استانی عملکرد اجرایی ما نزدیک به ۶۰ درصد است. از مجموع ۴۲۴ هزار میلیارد تومان بیش از ۶۰ درصد آن اجرایی شده و بیشترین سهم تحقق آن بر عهده سازمان برنامه و بودجه بود. سازمان برنامه در حدود این سه سال بیش از نزدیک به ۱۹۰ هزار میلیارد تومان به مصوبات سفرهای استانی اختصاص داده و دستگاه های دیگر این سهم را اجرایی کردند و در مجموع این مصوبات سفرهای استانی اتفاقات کم نظیری رخ داد. 

 معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: در ارتباط با سرپرستی نهاد در این جلسه گزارش مرکز ارتباطات مردمی را ارائه دهیم که در دولت شهید رئیسی ۵ میلیون ۹۴۹ هزار مورد برقراری ارتباط با ریاست جمهوری از طریق پست، نامه الکترونیکی و سامانه تلفنی و مراجعه حضوری داشتیم. بیش از ۴ میلیون آن در سفرهای استانی اتفاق افتاده است و بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار در پردیس حکومتی و در مجموعه ستادی نهاد ریاست جمهوری بود. این موضوعات یعنی ارتباط مردمی و سفرهای استانی در دولت گذشته کمرنگ و یا تعطیل شده بود و نمی‌توانیم گزارش مقایسه ای ارائه کنیم  زیرا دو جبهه کاری متفاوت بود. 

وی گفت: ذیل مجموعه ریاست جمهوری نزدیک به ۱۳ دستگاه داریم که گزارشات آن را جدا کردیم. از تماس و گزارشات مردمی بیش از ۱۰۰۰ پرونده در مرکز نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد و بیش از ۵۰۰ پرونده با همکاری دستگاه اجرایی و ظابطین و دستگاه قضایی وجود داشت به نتیجه رسید. یکی از ذیل صندوق کارآفرینی مفید و کارافرینی محرومین بود که رشد بیش از ۳۰۰ درصدی در پرداخت تسهیلات داشتیم و اگر بخواهیم یک آمار بدهیم صندوق کارآفرینی امید بیش از ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرد یا آن را حفظ کرد که جز برترین مجموعه های پولی و بانکی کشور است. 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118965 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]