یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
119355
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کرد.



به گزارش ایسنا، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

طهرانچی درباره این دیدار اظهار کرد: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است و بخش جدی از کشور را در خودش جای داده و رسالت اجتماعی را در تربیت نیروی انسانی دارد، در این جلسه به مشکلات سرمایه انسانی پرداختیم و در کنار آن به این مساله که دانشگاه‌های ایران باید وارد تیپ نوع ۳ و ۴ شوند، یعنی از مدل دانشگاه‌های آموزش و پژوهشی بیرون بیایند و وارد مدل دانشگاه‌های جامعه پرداز شوند، مطرح شد.

وی افزود: ان شاءالله در همین مسیر و در دولت آینده بتوانیم به استقرار، نگاه عدالت محوری و همچنین در ارتقای سرمایه انسانی کشور کمک کنیم تا دانشگاه هم پیش از پیش بتواند کار کند تا همراه دولت بتوانیم به افق‌های نظام برسیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: آقای پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کردند که باید دانشگاه‌های در برگیرنده علم و فناوری و بحث جامعه پردازی را در درون خودش مطرح کند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119355 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]