یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
119034
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

دشمنان به دنبال انحراف فکری نسل جوان کشورمان هستند

امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: حفظ و نشر فرهنگ عاشورا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا، رسالتی خطیر بر دوش همه ما است.



به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در جمع کارکنان این یگان پدافندی با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ و تبیین واقعه عاشورا در جامعه به‌ویژه نسل جوان اظهار کرد: با ترویج این فرهنگ می‌توانیم ارزش‌ هایی مانند ایثار، شهادت و ظلم‌ ستیزی را در جامعه نهادینه کنیم و به جهانی عاری از ظلم و ستم نزدیک‌ تر شویم.

وی عاشورا را مظهر عدالت‌ خواهی، آزادگی و فداکاری در راه حق دانست و افزود: ترویج این فرهنگ، به معنای زنده نگه داشتن این ارزش‌ های والا و انتقال آنها به نسل‌ های آینده است.

امیر سرتیپ دوم معصومی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال انحراف افکار عمومی به‌ویژه نسل جوان، از مسیر حق و حقیقت هستند، تصریح کرد: ترویج فرهنگ عاشورا، با نهادینه کردن ارزش‌ های اسلامی و انقلابی، در برابر این تهاجمات فرهنگی ایستادگی و جامعه را در برابر آنها بیمه می‌کند.

وی از عاشورا به‌عنوان درس آموزی و الگو سازی برای زندگی سعادتمند یاد کرد و گفت: ترویج فرهنگ عاشورایی، به معنای ارائه الگو های رفتاری صحیح به افراد جامعه است تا با الهام‌ گیری از آنها، زندگی سعادت‌ مندانه‌ ای را در پیش داشته باشند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش‌، وحدت و همبستگی را یکی از عوامل پیروزی حضرت سیدالشهدا (ع) در واقعه عاشورا دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با الگوگیری از امام حسین (ع) و یارانش، وحدت و همبستگی خود را حفظ نمایند و در برابر دشمنان اسلام متحد باشند.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119034 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]