سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
119401
۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

واکنش سرلشکر باقری و فرمانده کل سپاه به درگذشت پدر حجت‌الاسلام حجازی

پدر حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی‌اصغر حجازی قائم مقام دفتر رهبر انقلاب دارفانی را وداع گفت.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه در پیام‌هایی جداگانه درگذشت پدر حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی‌اصغر حجازی قائم مقام دفتر رهبر انقلاب را تسلیت گفتند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، متن پیام سرلشکر محمد باقری به شرح زیر است:

«برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید علی‌اصغر حجازی

قائم مقام محترم دفتر مقام معظم رهبری

با سلام و تحیات؛

در گذشت والد فرزانه و پارسای جنابعالی ابوالشهیدین مرحوم حاج سیدجواد حجازی پدر گرامی شهیدان والامقام سیدجعفر و سیدباقر حجازی موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

به یقین همت و تلاش‌های مجاهدانه و ارزشمند آن مرحوم در تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی در همراهی با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نیز درخشش در عرصه‌های خدمت صادقانه و خالصانه به محرومان و مستضعفان خیرات و حسنات در خور پاداش الهی در روز عقبی خواهد بود.

مصیبت فقدان آن مرد مومن و خادم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را صمیمانه به جنابعالی و بیت مکرم حجازی تسلیت عرض نموده و در ایام سوگواری محرم حسینی، از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همنشینی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و فرزندان شهیدش سیدجعفر و سیدباقر حجازی و برای آن برادر گرانقدر و سایر بازماندگان و داغدیدگان گرامی صبر شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌جویم.»

متن پیام تسلیت سرلشکر حسین سلامی به شرح زیر است:

«برادر عالیقدر حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید علی‌اصغر حجازی

قائم مقام محترم دفتر مقام معظم رهبری

سلام علیکم؛

در گذشت والد گرانقدر جنابعالی، مجاهد صادق ابوالشهیدین مرحوم حاج سیدجواد حجازی را صمیمانه به جنابعالی و خانواده مکرم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده ایشان در همراهی با امام، انقلاب و رهبری معظم در طول نهضت اسلامی و حضور فعال، نیک‌اندیشانه و خیرخواهانه در صحنه‌های مردمیاری به‌ویژه مستمندان ذخیره ارزشمند آن مرحوم برای روز جزا و آخرت است.

در موسم سوگواری سید و سالار شهیدان، از درگاه خدای کریم و رحیم برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و همجواری با شهیدان کربلا و فرزندان شهیدش سیدجعفر و سیدباقر حجازی و برای جنابعالی و عموم مصیبت دیدگان معزز صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.»

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119401 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]