چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
117222
۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۲

مردم کار نیمه‌تمام‌ خود را در مرحله دوم انتخابات تمام کنند

ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: از مردم می‌خواهیم با حضور مجدد پای صندوق‌های رای در مرحله دوم انتخابات، کار بزرگ ناتمام خود را تمام کنند و سرنوشت مردم‌سالاری دینی را رقم بزنند.



سید احمد موالی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از حضور حماسی مردم خوزستان به ویژه اهواز در مرحله نخست انتخابات، با وجود این شرایط گرمای هوا تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه افزود: از مردم می‌خواهیم با حضور مجدد پای صندوق‌های رای در مرحله دوم انتخابات، کار بزرگ ناتمام خود را تمام کنند و سرنوشت مردم‌سالاری دینی را رقم بزنند. امیدواریم باز هم برگ زرینی در افتخارات کشور داشته باشیم و به جهانیان ثابت کنیم کشوری دارای دموکراسی و مردم‌سالاری دینی هستیم.

فرماندار اهواز گفت: میزان مشارکت مردم در مرحله نخست نسبت به دوره مجلس شورای اسلامی افزایش داشت.

موالی‌زاده گفت: با این حال بعد از ساعت ۱۹ که دمای هوا کاهش یافت برخی شعب اخذ رای به اندازه‌ای شلوغ بودند که مجبور شدیم از صندوق‌های سیار هم برای رای‌گیری استفاده کنیم.

وی افزود: ایستادن مردم در صف برای انداختن رای خود در صندوق نشان می‌دهد مردم ما به کشور و مشارکت سیاسی برای تعیین سرنوشت‌شان علاقه‌مند هستند هر چند شرایط جغرافیایی هم در این زمینه دخیل است.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 117222 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]