دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
116107
۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۳۳

انتخابات ایران در آمریکا در حال برگزاری است

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان، در ۲۱ ایالت آمریکا در حال برگزاری است.



به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعیه دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، در ۲۱ ایالت از ایالات متحده آمریکا، در مجموع ۲۹ صندوق رای‌گیری قرار داده شده است.

ایالت‌های آریزونا، کالیفرنیا، واشنگتن دی‌سی (پایتخت آمریکا)، فلوریدا، جورجیا، ایلینویز، مریلند، میشیگان، مینه‌سوتا، میسوری، نبراسکا، نیوجرسی، نیویورک، کارولینای شمالی، اوهایو، اوکلاهما، اورگان، تگزاس، ویرجینیا، واشنگتن استیت و ویسکانسین، ۲۱ ایالتی هستند که شعبه‌های اخذ رای در آن‌ها تدارک دیده شده است.

شایان ذکر است، رأی‌گیری در تاریخ جمعه ۸ تیر ١۴٠٣ برابر با ٢٨ ژوئن ٢٠٢۴، از ساعت ٧ صبح تا ٩ شب به وقت محلی در هر یک از ایالات مذکور انجام می‌شود.

همچنین هموطنان ایرانی مقیم کانادا می‌توانند برای شرکت در انتخابات به یکی از شعب اخذ رأی در ایالات متحده آمریکا مراجعه کنند.

وزارت خارجه کشورمان از طریق سفارت سوئیس در کانادا به عنوان حافظ منافع ایران، تلاش کرد که در کانادا نیز انتخابات برگزار شود، اما این تلاش به نتیجه نرسید.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 116107 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]