دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
115974
۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

سخنگوی شورای نگهبان در بازدید از مسجدالنبی (ص) شنوای پیشنهادات رای‌دهندگان شد

به گزارش مشرق، هادی طحان‌نظیف بعد از ظهر امروز (جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳) در ادامه بازدید از شعب انتخاباتی شهر تهران، در شعبه انتخاباتی مسجد النبی (ص) نارمک حضور یافت. وی ابتدا با افراد پیر و جوان و حتی کودکانی که همراه با والدین‌شان آمده بودند و در صفی طولانی بیرون از مسجد ایستاده بودند […]



به گزارش مشرق، هادی طحان‌نظیف بعد از ظهر امروز (جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳) در ادامه بازدید از شعب انتخاباتی شهر تهران، در شعبه انتخاباتی مسجد النبی (ص) نارمک حضور یافت.
وی ابتدا با افراد پیر و جوان و حتی کودکانی که همراه با والدین‌شان آمده بودند و در صفی طولانی بیرون از مسجد ایستاده بودند تا رای بدهند، خوش و بش کرد و به نکات و پیشنهادات آن‌ها نیز گوش داد.
یکی از حاضران به سخنگوی شورای نگهبان گفت از مسئولان و رئیس‌جمهور آینده انتظار داریم به گونه‌ای عمل کنند که با افتخار و سربلندی هم خودمان در انتخابات شرکت کنیم و هم دیگران را به مشارکت در این امر مهم دعوت کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در این شعبه با عوامل نظارتی و اجرایی گفتگو کرد. از عوامل انتظامی تقدیر به عمل آورد و با خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها نیز گفتگو کرد.

طحان‌نظیف در گفتگو با رسانه‌ها عنوان کرد که در برگزاری انتخابات در سراسر شعب با مشکل خاصی مواجه نیستیم و شاهد حضور خوب مردم در پای صندوق‌های رای نیز هستیم.
وی نماز مغرب و عشاء را در مسجد النبی (ص) به جماعت ادا کرد.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۳ تیر ۱۴۰۳) در حدود ۵۹ هزار شعبه در سراسر کشور و در بیش از ۹۵ کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115974 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]