چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
115922
۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

سخنگوی ستاد انتخابات: نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای،حق تبلیغ و دخالت در کار هیئت‌های اخذ رای را ندارند/ ویدیو

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی ستاد انتخابات گفت: نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای،حق تبلیغ و دخالت در کار هیئت‌های اخذ رای، بازرسان و ناظران شورای نگبان را ندارند و درصورت تخلف اخراج می‌شوند. منبع : www.sharghdaily.com حتما بخوانید : اطلاعیه شماره ۱۹ ستاد انتخابات کشور



به گزارش شبکه شرق، سخنگوی ستاد انتخابات گفت: نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای،حق تبلیغ و دخالت در کار هیئت‌های اخذ رای، بازرسان و ناظران شورای نگبان را ندارند و درصورت تخلف اخراج می‌شوند.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115922 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]