دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
115999
۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

مشارکت مردم در انتخابات جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم در انتخابات باعث دوام، قوام، عزت و اقتدار نظام می شود و به عبارتی مشارکت مردم جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند.



اسدالله عباسی شامگاه جمعه ۸ تیر با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان با اشاره به تلاش های عوامل اجرایی برگزاری انتخابات، اظهار کرد: فرآیند رای گیری که از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده بود تاکنون سه نوبت بنابر تقاضای هیات های اجرایی و نظارت تمدید شد.

استاندار گیلان با اشاره به تمدید ۲ ساعته انتخابات تا ساعت ۲۴ بامداد، افزود: شرایط آب و هوایی و اشتغال به کشاورزی و همچنین اقامه فریضه نماز جمعه سبب شده که حضور پای صندوق های رای در عصر بیشتر باشد، لذا انتظار می رود که مردم بزرگوار گیلان در اسرع وقت با مراجعه به نزدیکترین شعبه رای خود را به صندوق بیندازند.

عباسی با بیان اینکه هر یک رای دارای اهمیت است، ادامه داد: به جهت اهمیت موضوع برای بیمارستان ها و پادگان ها صندوق سیار ارسال شد، در روستاها هم دهیاران باید به مردم تاکید کنند که تا سریع‌تر در شعبه رای حاضر شوند و منتظر اعلام زمان تمدید دیگر نباشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه در برخی شعب به تعرفه بیشتری نیاز بود که تامین شد، گفت: مجدد از همه عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی، نظارتی و اصحاب رسانه به جهت تلاش هایی که از نخستین ساعت آغاز رای گیری داشتند و همچنان با همدلی و هم افزایی مشغول خدمت هستند و باعث شدند امور به خوبی و بدون وقفه پیش رود، تشکر و قدردانی می کنم.

عباسی با بیان اینکه هرچقدر مشارکت بالاتر باشد در تقویت دیپلماسی اثرگذار است، افزود: مردم ایران با مشارکت در انتخابات بار دیگر پایبندی خود را به ارزش های اسلام، قرآن و نظام جمهوری اسلامی اثبات می کنند و همه دست در دست هم داده اند تا حماسه ای دیگر در تاریخ این مرز و بوم خلق شود.

وی تصریح کرد: مردم بدانند دولت جدید در حال تشکیل است، دولت سیزدهم با همت شهید جمهور راهی را آغاز کرده بود که اتفاق ناگوار افتاد و منجربه برگزاری انتخابات زودهنگام شد و ظرف ۴۰ روز تمام زیرساخت ها فراهم شدو همه دست در دست هم دادند تا بدون نقص انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115999 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]