دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
115750
۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

فرماندار دزفول: ‌شاهد ازدحام جمعیت در برخی شعبه‌های رای‌گیری هستیم

ایسنا/خوزستان فرماندار دزفول با اشاره به استقبال خوب مردم دزفول از انتخابات گفت: در برخی شعبه‌های رای‌گیری مردم برای انداختن رای خود در صندوق‌ها در صف ایستاده‌اند و شاهد ازدحام جمعیت هستیم.



علیرضا خردمند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در شهرستان دزفول ۳۳۴ شعبه رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد که بخشی از این صندوق‌ها در مناطق صعب‌العبور مستقر هستند.

وی افزود: ۱۲ صندوق رای‌گیری در مناطق صعب‌العبور مانند احمدفداله، دره کاید، روستای شوی، علی عرب و بخش‌های سردشت و شهیون مستقر هستند.

فرماندار دزفول بیان کرد: همه شعبه‌های رای‌گیری فعال هستند و مشکل خاصی وجود ندارد. روند اجرای انتخابات نیز خوب است.

خردمند با اشاره به استقبال خوب مردم دزفول از انتخابات بیان کرد: در برخی شعبه‌های رای‌گیری مردم برای انداختن رای خود در صندوق‌ها در صف ایستاده‌اند و شاهد ازدحام جمعیت هستیم.

وی عنوان کرد: توصیه می‌شود مردم رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و از هم‌اکنون برای رای دادن اقدام کنند تا در ساعات پایانی شاهد ازدحام در شعبه‌ها نباشیم.

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115750 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]