دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
116001
۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

صف طولانی آملی‌ها برای حضور در پای صندوق رای

ایسنا/مازندران استقبال پرشور شهروندان آملی درساعت‌های منتهی به غروب برای رای دادن در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران باعث صف‌های طولانی و ازدحام جمعیت در بیشتر شعبه‌های اخذ رای حوزه شهری شده است.



به گزارش خبرنگار ایسنا، درحالی که زمان رای گیری تا ساعت ۲۴ اعلام شده است، مردم همچنان درحال عزیمت به سمت حوزه‌های اخذ رای گیری درشهر آمل هستند.

این درحالی است که با توجه به کاهشی شدن دمای هوا درپی بارش شدید باران روزپنجشنبه در بیشتر شهرهای مازندران، مردم ساعت‌های غروب ومنتهی به شب را برای رای دادن انتخاب کردند و این وضعیت باعث ایجاد صف‌های طولانی در برخی از شعبه‌های رای‌گیری دراین شهر شده است.

بسیاری از جوانان هنگام مراجعه به شعبه‌های رای‌گیری به دلیل ازدحام جمعیت ترجیح می‌دهند به شعبه دیگری برای انداختن رای خود به صندوق پیدا کنند.

این شلوغی جمعیت رای دهندگان، همچنان که به ساعت‌های پایانی زمان اعلام شده نزدیک می‌شویم ادامه دارد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان آمل با بیان اینکه این حجم از حضور واستقبال مردم برای رای دادن ارزشمند و ستودنی است، گفت، برابر بخشنامه‌های متعدد ستادانتخابات کشور، تا پایان زمان قانونی اعلام شده، شهروندان می‌توانند با حضور درشعب اخذ رای حضور یابند.

صف طولانی آملی‌ها برای حضور در پای صندوق رای

ذات الله زارعی افزود: به اندازه کافی تعرفه های رای گیری درشهرستان آمل وجود دارد و از این نظر نیز کمبودی احساس نمی‌شود.

وی با بیان اینکه درشهرستان ۴۲۰ هزار نفری آمل بیش از ۲۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، تصریح کرد، بیش از ۱۰ هزار نفر درقالب عوامل اجرایی، نظارت، امنیت وپشتیبانی دربرگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درشهرستان آمل همکاری دارند.

فرماندار آمل همچنین درخصوص میزان حضور مردم در این شهرستان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم میزان مشارکت مردم آمل در انتخابات نسبت به دوره قبلی انتخابات افزایش داشته باشد.

زارعی، درخصوص امنیت انتخابات درشهرستان آمل نیز اظهار کرد: براساس گزارش‌های دریافتی از شعب اخذ رای در شهرستان آمل، هیچ تخلف انتخاباتی گزارش نشده و امنیت انتخابات در استان شهرستان برقرار است.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 116001 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]