چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
115571
۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱

سیدحمید حسینی: بابت اینکه برخی حتی بنزین را امکانات می‌دانند به ما می‌خندند

حمید حسینی معتقد است در جهان به ما می‌خندند که بنزین را به عنوان یک امکانات ویژه مطرح می‌کنیم و از این می‌گوییم که سهمیه‌ی بنزین را به کارت ملی افراد بدهیم .



سید حمید حسینی در نشستی با حضور ایمان زنگنه در کافه خبر خبرانلاین با انتقاد از نوع تصمیمات اشتباه در اقتصاد ایران تاکید کرد: دو نگاه کلی در نامزدها هست که یکی به دنبال بازتوزیع منابع است و دیگری به دنبال بزرگ شدن کیک اقصاد.

وی گفت: این سبب شده خیلی از چیزهایی که در جهان عادی است، در ایران به عنوان امکانات مطرح شود . به عنوان مثال در هیچ کشوری وام بانکی امکانات یست، چون نرخ بهره غالبا در هماهنگی با تورم است اما در ایران تورم چهل درصدی است و نرخ بهره بانکی در محدوده‌ی بیست و دو درصد و در نتیجه وام بانکی به عنوان یک امکان مطرح میشود .

او اضافه کرد: در هیچ کجای جهان بنزین به عنوان امکانات مطرح نمی‌ود که بگویند هر کسی ماشین ندارد هم بیاید تا ما به کد ملی‌اش بنزین بدهیم.

وی گفت: این ناترازی‌ها ریشه در تصمیمات اشتباه دارد چرا که ریشه‌ی این اتفاقات به ان تصمیم نادرست در مجلس گرفته شد که نگذاشتند قیمت‌ها پلکانی افزایش یابد.

۲۲۳۲۲۳

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115571 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]