جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ /
114582
۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۰۶

جزئیات سفر قالیباف به خوزستان+فیلم

به گزارش مشرق، قالیباف روز سه شنبه پس از آخرین مناظره انتخاباتی، از طریق فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی به خوزستان رسید که این سفر یک روزه با حواشی مختلفی همراه بود. این برنامه که قرار بود از ساعت ۲۱ در مصلی اهواز برگزار شود به دلیل تاخیر در پرواز قالیباف از ساعت ۲۲:۵۰ با […]



به گزارش مشرق، قالیباف روز سه شنبه پس از آخرین مناظره انتخاباتی، از طریق فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی به خوزستان رسید که این سفر یک روزه با حواشی مختلفی همراه بود.
این برنامه که قرار بود از ساعت ۲۱ در مصلی اهواز برگزار شود به دلیل تاخیر در پرواز قالیباف از ساعت ۲۲:۵۰ با حضور هزاران نفری هواداران این نامزد انتخاباتی برگزار شد.

پیش از شروع برنامه،ترانه های حماسی در مصلی پخش شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت همچنین حضور پررنگ اقوام‌ خوزستانی با لباس های محلی از دیگر حواشی این مراسم بود.

گروهی از مسئولان خوزستانی به همراه قشرهای مختلف کارگری، کارمندی و صنوف مختلف و مادران و فرزندان شهدا روی سن حضور داشتند.
شعار “سلام بر قالیباف، دورد بر رییسی “، ” صل علی محمد قالیباف ما خوش آمد”، خوزستان یک کلام قالیباف والسلام از جمله شعارهایی بود که هواداران به صورت خودجوش سردادند.
این نامزد ریاست جمهوری پس از ورود به اهواز با شعار “قالیباف قالیباف حمایتت می کنیم” ، ” قالیباف ، رییسی دیگر است” مورد استقبال قرار گرفت.

هواداران و دوستداران قالیباف تصاویر و دست نوشته‌هایی در دست داشتند که حاوی مطالبی همچون بیکاری، رسیدگی به وضعیت جامعه کشاورزان خوزستان، مشکلات کارگران و رسیدگی به فاضلاب و آب شرب اهواز بود.
جمعی از کشاورزان خوزستانی در این‌ تجمع با در دست داشتن پلاکاردی، خواهان رسیدگی به مشکلات این قشر شدند.
در این سفر تعداد از مدیران استان همچون سیدمحسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز در مجلس، سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا، سیدکریم‌حسینی نماینده سابق مردم اهواز در مجلس و جمعی از والدین شهدا، قالیباف همراهی کردند.
پیش از شروع مراسم، دختر شهید نوروزی به حمایت از قالیباف پرداخت که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
بیش از پنج هزار حامی قالیباف خود را به مصلی اهواز رسانده تا حمایت خود را از وی انجام دهند اگرچه گرمای هوا بسیار بالا و سیستم های خنک‌کنند جوابگوی تعداد حاضرین در مصلی را نداشت.

حامیان قالیباف با ساز و دهل بختیاری از این نامزد انتخاباتی استقبال کردند.
تصاویر شهید سلیمانی در دستان حامیان قالیباف از دیگر حواشی این برنامه بود.
این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی در جمع مردم اهواز اظهار داشت: مردم خوزستان با مشکلات بسیاری مواحه هستند که این موضوع باید در اولویت قرار گیرد.
وی بیان کرد: با ظرفیت های بزرگی که در خوزستان موجود است باید این استان دارای کمترین مشکل باشد . شناخت خوبی از استان داشته و راه حل رفع مشکلات استان را می دانم.
قالیباف با بیان اینکه اگر حال خوزستان خوب نباشد حال کشور خوب نیست گفت: در طول جنگ ماه ها در این استان حضور داشتم و به خوبی می دانم که مردم این خطه با مشکل بیکاری ، آب و … مواجه هستند.
به گزارش مشرق، «محمد باقر قالیباف»، «مسعود پزشکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی»، «علیرضا زاکانی» و «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114582 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 45 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]