جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ /
114578
۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۳۵

منصوری: به عقب برنمی‌گردیم

ایسنا/مازندران رئیس ستاد انتخابات«سعید جلیلی» با بیان اینکه ولایت پذیری شهید رییسی دولتی در تراز جامعه جهانی ایجاد کرده بود، گفت: ما به عقب برنمی‌گردیم به وعده‌های رهبرمان ایمان داریم.



محسن منصوری ۵ تیرماه در سفر به مازندران در جمع مردم ساری و حامیان سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامع قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور دولت سیزدهم یاد و خاطر ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید دفاع مقدس، ۵۴ شهید مدافع حرم و شهید جمهور و شهدای خدمت را گرامیداشت و اظهار کرد: دردمان را از فراغ شهید رییسی به کجا ببریم اما دلخوشی ما به حضور رهبری و اگر در عرصه انتخابات فعالیت داریم والله انگیزه‌ای جز استمرار حکومت امام زمان و ولایت امیرالمومنین نداریم.

وی با اشاره به اینکه عرصه سیاسی را عرصه کسب قدرت نمی‌دانیم و ان را میدان خدمت است، افزود: قطعا دست حمایت امام زمان پشت نظام خواهد بود.

منصوری: به عقب برنمی‌گردیم

منصوری که به عنوان سیاستمدار اصولگرا در نهاد ریاست جمهوری فعالیت دارد، از دست دادن شهید رییسی را ضایعه بزرگی دانست و گفت: رهبری فرمودند؛ اگر دولت سیزدهم با حضور ایت الله رئیسی ادامه داشت بسیاری از مشکلات کشور برطرف می‌شد.

وی بیان کرد: ولایت پذیری شهید رییسی دولتی در تراز جامعه جهانی ایجاد کرده بود. تحلیل که می‌کنم امید دارم خون شهید جمهور مسیر را پیش می‌برد.

این سیاستمدار اصولگرا با ابراز عقیده از اینکه ما به عقب برنمی‌گردیم وبه وعده‌های رهبرمان ایمان داریم، تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری که به قله نزدیک شدیم شعار نیست بلکه تحلیل مومنانه است.

منصوری با اشاره به اینکه آقا فرمودند، خستگی ممنوع است؛ خاطرنشان کرد: پیراهن مشکی را در عزای شهید رییسی درنیاوردیم و هزینه ان را پرداخت می‌کنیم. حفظ نظام واجب است.

منصوری: به عقب برنمی‌گردیم

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی حفظ جمهوری اسلامی را مشارکت در انتخابات دانست و گفت: امام فرمودند حفظ جمهوری اسلامی از حفظ امام زمان اولی تر است و امروز اولویت ما در انتخابات، حفظ جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه حریف ما جبهه کفر و استکبار است، اظهار کرد: برخی از این افراد دورریز آن جبهه هستند که ادا درمی‌آورند اما کور خواندند؛ چراکه مردم رای دادند و تایید آن تشییع جنازه شهید رییسی بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور دولت سیزدهم، حضور منسجم در تشییع جنازه شهید رییسی را از جنس انقلاب یاد کرد و افزود: مردم در این مناسبت رفراندوم به نفع جمهوری اسلامی برگزار کردند شاید کسانی ظاهر متفاوتی داشتند اما گاه نقش بیشتری دارند.

منصوری: به عقب برنمی‌گردیم

این مسئول با بیان اینکه عموم مردم برای آرمان‌های انقلاب ارزش قائلند، تصریح کرد: شاخص‌های رهبری مسیر انتخاب اصلح را بیان کرده؛ معتقدیم دکتر جلیلی بیش از سایرین به معیارها نزدیکند.

منصوری اعلام کرد: بنده با برخی کاندیداها سابقه رفاقت قدیمی‌تری دارم اما در مقام انتخاب پای جلیلی می‌ایستم چراکه امتداد دولت شهید رییسی و مطالبه همگان است.

وی با بیان اینکه مردم از ما می‌خواهند علم رییسی روی زمین نماند، گفت: معتقدیم ویژگی‌های شهید رییسی باید تبیین شود و شاخص‌هایی که آقا اعلام کردند، جلیلی به آن نزدیک است.

این سیاستمدار اصولگرا برخی چشم خود را در سیاست جهانی بستند تا دل کدخدا را به دست بیاورند، افزود: آنها عموم مردم را ازدست دادند امضای برجام برای برخی از شما نشان لیاقت داشت اما برای مردم نبود.

منصوری: به عقب برنمی‌گردیم

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی با بیان این نکته که رییسی از جنس پاکدستی بود و در زندگی شخصی او ساده‌زیستی موج می‌زند، اظهار کرد: جلیلی از این جنس است.

وی با یادآوری اینکه، مسیری که جلیلی شروع کرد تا انتها پیش می‌رود و همه نظرسنجی‌ها می‌گوید مطلوب‌ترین وضعیت را در جریان انقلابی دارند، بیان کرد: اقا فرمودند، کسی را انتخاب کنید که ظرفیت‌های کشور و مردم را بشناسد وجریان ایجاد کند که جلیلی از این جنس است ۱۵ تا ۲۰ نکته را اعلام کردند که جلیلی بیشتر آن را دارد.

منصوری در پایان سخنانش گفت: «وعده ما پای صندوق رای و تا دولت کریمه یک یا حسین دیگر.»

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114578 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]