جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ /
114572
۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۱۹

فعالیت ۳۳۲۸ شعبه و ۴۰۰۰ نقطه اخذ رای در مازندران

ایسنا/مازندران رییس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات مازندران از فعالیت ۳۳۲۸ شعبه و ۴۰۰۰ نقطه اخذ رای در مازندران خبرداد.



حسین شهابیان شامگاه ۵ تیرماه در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه در استان در روز انتخابات تمامی شعب اخذ رای موظف هستند به دستگاه‌های احراز هویت وزارت کشور متصل شوند، اظهار کرد : دستگاه احراز هویت یک شبکه امن است که با روش‌های متفاوت اطلاعات رای دهندگان را به وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال می‌کند .

وی افزود: دستگاه‌های احراز هویت صلاحیت رای دهندگان را بررسی و کد استعلام رای دهندگان را ثبت و مانع از  رای دادن مجدد افراد می‌شود .

شهابیان با اشاره به اینکه در پایان اخذ رای شمارش آراء باید انجام شود، تصریح کرد: پس از شمارش آراء عددها وارد دستگاه احراز هویت می‌شود که پس از اعلام توسط دستگاه شمارش آراء چاپ خواهد شد.

وی ادامه داد: لیست آراء شمارش شده چاپی در هر شعبه‌ توسط نماینده فرماندار و نمایندگان شورای نگهبان تأیید و امضاء و صورت جلسه همزمان به وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال می‌شود .

رییس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات مازندران یادآور شد: به برکت انتخابات، بسیاری از روستاهایی که فاقد هرگونه پوشش ارتباطی بودند و کابل‌های فرسوده داشتند کابل‌هایشان  تبدیل به فیبر نوری شده و سایت‌های مخابراتی در سطح استان تهیه شده است که هر سایت مخابراتی حدود ۵ الی ۷ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد .

این مسئول خاطرنشان کرد: به برکت انتخابات ۳۳۲۸ شعبه و ۴۰۰۰ نقطه اخذ رای داریم که در تمام شعبات پوشش ارتباطی برقرار و در انتخابات مجلس دوازدهم در هر ۶ آیتم بصورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است .

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114572 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 32 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]