شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ /
114714
۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

جوکار: باید یک اجماع پیرامون فرد اصلح صورت گیرد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آنجاکه عرصه رقابت‌های انتخاباتی برای خدمت به مردم است لازم بوده که یک اجماع در بین کاندیداها به نفع فرد اصلح صورت گیرد تا انتخاب برای مردم نیز آسان‌تر شود.



محمدصالح جوکار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت اجماع کاندیداها به نفع فرد اصلح، بیان کرد: رقابت‌های انتخاباتی یک امر درستی است و تا به امروز در چهارچوب خود انجام شده است. مناظرات انتخاباتی نیز بین کاندیداها برگزار شده و هر یک از کاندیداها نیز تبلیغات خود را داشته‌اند. از این پس مردم بایستی تصمیم بگیرند که ویژگی‌هایی که لازم است یک رئیس جمهور داشته باشد در کدام شخص بیشتر وجود دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز اهمیت کار دو چندان شده است. نظرسنجی‌هایی نیز انجام شده است و میزان اقبال مردم به نامزدها مشخص است. در شرایط فعلی چون عرصه رقابت برای خدمت است و برای قدرت نیست لازم است که یک اجماعی در بین کاندیداها به نفع فرد اصلح صورت گیرد. در اینجا هر کسی که ایثار بالاتری داشته باشد باید در میدان عمل نشان دهد که برای خدمت آمده است. اگر هدف خدمت به مردم است لازم است کاندیداهای جریان انقلابی با یکدیگر به وحدت و اجماع رسیده و به نفع فرد اصلح کنار بروند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدین ترتیب انتخاب برای مردم راحت‌تر خواهد بود. بنده امیدوار هستم که برای خدمت بهتر به مردم و برای انقلاب و خنثی‌سازی توطئه دشمنان یک وحدتی در بین کاندیداها صورت بگیرد و یک اجماع پیرامون فردی که توانمندی و کارآمدی بیشتری دارد انجام شود. آنچه که مهم است در سایه وحدت ما به پیروزی می‌رسیم. نباید به گونه ای عمل کرد که پس فردا این افسوس را بخوریم که فرصت را از دست دادیم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114714 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]