جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ /
114580
۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۰۰

برای حفظ قطار انقلاب و تداوم راه شهید رئیسی، به صحنه بیایید

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف با بیان اینکه راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم قطار انقلاب، در ریلی که شهید رئیسی آن را ایجاد کرد، همچنان به پیش برود، باید در روز جمعه، ۸ تیرماه همه در صحنه باشیم تا این قطار از مسیر خود منحرف نشود.



به گزارش ایسنا از اصفهان، علی نیکزاد، امشب در جمع حامیان‌ محمدباقر قالیباف در مسجد سید اصفهان، اظهار کرد: اصفهان شهر ایمان، هنر، دوست‌داران اهل بیت و شهر علمای بزرگی همچون آیت‌الله نائینی، آیت‌الله سید ابوالحسن اصفهانی و … و شهر شهدایی همچون شهید خرازی، شهید کاظمی و … است.

وی افزود: استان اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و این سند افتخار مردم استان اصفهان و ایران است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف بیان کرد: امروز اصفهان با مسائل و مشکلات متعددی مواجه است که برجسته‌ترین آن‌ها خشکی زاینده‌رود، آلودگی هوا و غیره است که انتظار داریم این مسائل در دستور کار دولت خدمت و پیشرفت قرار گیرد. 

نیکزاد با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: شهید رئیسی الگوی جدیدی در ریاست جمهوری ایجاد کرد که این الگو ویژگی‌های خاص خود را دارد و به همین دلیل هم مقام معظم رهبری به تداوم راه شهید رئیسی اشاره کردند.

رئیس ستاد کشوری محمدباقر قالیباف با اشاره به دعوت نمایندگان مجلس در سال ۱۴۰۰ برای حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: هدف نمایندگان از این دعوت، حفظ خط انقلاب بود، زیرا معتقدیم حکمرانی باید بر مبانی اخلاق اسلامی باشد. شهید رئیسی شخصیتی خدامحور، مردم‌باور، مجاهد و انقلابی بود. 

نیکزاد ادامه داد: طبیعتا ما به دنبال کسی بودیم که برای حل مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، معیشت‌، ازدواج، مسکن، اشتغال جوانان برنامه و راهکار اجرایی داشته باشد و الگوی جدیدی از دیوان‌سالاری توام با دینداری را در کشور دنبال کند.

وی تصریح کرد: دغدغه‌ برجسته شهید رئیسی خدمت به مردم و حل مشکلات آنان بود، به‌طوری که ایشان برای حل مشکلات استان خوزستان، هفت مرتبه به این استان سفر کرد و می‌گفت اگر لازم باشد ۷۰ بار دیگر سفر می‌کنم. 

رئیس ستاد کشوری قالیباف تصریح کرد: اعتقاد ما براین است که باید راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند. امروز در آستانه برگزاری انتخابات هستیم و این برهه خاص می‌طلبد که گزینه اصلح را برای این مسئولیت مهم انتخاب کنیم. 

نیکزاد در ادامه به سوابق و خدمات قالیباف اشاره کرد و افزود: آقای قالیباف بعد از جنگ که فرماندهی لشکر را برعهده داشت، به هوافضای سپاه رفت و در کنار شهید تهرانی مقدم، اقدامات زیادی انجام دادند. قالیباف در دوران مسئولیت در قرارگاه خاتم الانبیا، تحولات زیادی رقم زد.

رئیس ستاد قالیباف گفت: در دوران حضور و مسئولیت قالیباف در نیروی انتظامی، پلیس به معنای واقعی کلمه شکل گرفت. در دوران مسئولیت‌شان در شهرداری تهران هم، واقعا فاصله شمال و جنوب شهر را کاهش دادند. در مدیریت مجلس نیز  شب و روز نمی‌شناخت و پیگیر مشکلات مردم بود.

وی اظهار کرد: ریاست جمهوری جایگاه مهم و تاثیرگذاری است و به همین دلیل باید کسی را انتخاب  کرد که به سیاست خارجی و داخلی واقف باشد، بحث عمران روستایی و شهری اشراف داشته باشد و علاوه براین‌هت برای حل مسائل مربوط به معیشت، تورم، بودجه، ارزش پول، یارانه‌ها، اشتغال و مسائل جوانان برنامه اساسی داشته باشد.

وی با بیان اینکه راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند، تصریح کرد:  اگر می‌خواهیم قطار انقلاب، در ریلی که شهید رئیسی آن را ایجاد کرد، همچنان به پیش برود، باید در روز جمعه، ۸ تیرماه همه در صحنه باشیم تا این قطار از مسیر خود منحرف نشود.

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114580 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]