دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
114244
۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۴۴

حاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ۵ تیر

امروز آخرین مناظره ریاست جمهوری برگزار می شود و جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری برگزار می شود. فرارو تا زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری همراه شما است و رویدادهای این انتخابات و نتایج آن را به صورت زنده برای شما پوشش می دهد.

اشتباه اصولگرایان به روایت عباس عبدی ۰۵ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۰۷
عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی نوشت:
اشتباه اصولگرایان این است که هنوز به سیاست رسانه‌ای «روایت‌محور» معتقدند و‌ گمان دارند اگر دروغ بگویند مردم باور می‌کنند. نظرسنجی‌ها نشان داد که همان آرای اندکی که داشتند به دلیل رفتار زشتشان در مناظره‌ها کاهش یافت. تنه پورمحمدی به جلیلی بعد از مناظره ۰۵ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۰۴ توئیت پورمحمدی بعد از مناظره 
من تانک نیستم ۰۵ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۰۳ پزشکیان: من تانک نیستم من نقطه زن نیستممن غلط انداز و لاف زن نیستممن خاک پای مردم ایران، مسعود پزشکیان هستم طوفان پورمحمدی ۰۵ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۰۲ محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا نوشت:
با توفان ⁧ #پورمحمدی⁩ در مناظره امشب معلوم شد ⁧ #سعید_جلیلی⁩ چه بلاهایی بر سر مردم بیچاره ایران آورده و به تعبیری چه خیانتی به ایران شده. آری، به اتفاق، جهان می‌توان گرفت ۰۵ تیر ۱۴۰۳ ۰۱:۵۴ وحید یامین پور با انتشار این تصویر نوشت:

حُسنت به اتفاقِ ملاحت جهان گرفتآری، به اتفاق، جهان می‌توان گرفت

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114244 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]