جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ /
114420
۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸

نامزد اصلح ریاست جمهوری از نظر رهبر انقلاب کیست؟

در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رهبر معظم انقلاب در دیدار مردمی عید غدیر ویژگی‌های نامزد اصلح ریاست جمهوری را مطرح کردند.



به گزارش ایسنا، ویژگی های نامز اصلح از نظر حضرت آیت الله خامنه‌ای که در دیدار مردمی عید غدیر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بیان کردند، به این شرح است :

اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اول به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد.

رئیس جمهور فقیدمان به معنای واقعی کلمه اعتقاد داشت؛ شهید خدمت رئیسی عزیز کاملاً محسوس بود با دل و جان و با اعتقاد حرکت می‌کند.

دوم اینکه کارآمد باشد. شب و روز نشناسد. دنبال کار باشد. توانایی داشته باشد برای کار کردن. از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند.

توان کار و نشاط کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب این موجب صلاحیت است. وقتی این صلاحیت وجود داشت این آدمی با این خصوصیات می‌تواند از همه‌ی ظرفیتهای کشور استفاده کند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114420 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]