چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
113523
۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

تا امروز یارانه نگرفتم/ سعی کردم پزشکی را رها نکنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با طرح تخصیص اعتبار طلا یک دفعه زندگی محرومین و روستاییان تغییر خواهد یافت و طرحی عدالت‌گستر برای همه است.



به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری گفت: در روزهای تبلیغات در سفرهای استانی به قم، البرز  و تبریز رفتم.

وی افزود: سعی کردم پزشکی را رها نکنم و اگر وقت کنم سه ساعت در هفته به حوزه خودم اهمیت دهم.

زاکانی در پاسخ به سوالی درباره طرح اعطای اعتبار طلا گفت: مردم عزیز ما می‌دانند کشور ما کشور ثروتمندی است و امکان خدمت برای مردم فراهم است و امکانات به صورت غیر عادلانه‌ای تقسیم شده است.

وی افزود: در توسعه رفاه هفت بسته معرفی کردیم که یارانه طلایی است و شرایطی دارد در یارانه طلایی جای یارانه فعلی را نمی‌گیرد و یارانه فعلی در مسیر خدمت مستقیم تا ۳۰ و ۴۰ درصد ارزش پیدا می‌کند. یارانه طلایی میزان مصرف انرژی خانوار را هدف گذاشته است. مصرف انرژی خانوار بنزین و گاز و برق است. ظریب آلایندگی بنزنین ۸ و گاز ۳ و برق ۱ است. ما کل مصرف خانوار را تقسیم بر کل جمعیت کشور و آن عدد محاسبه می‌شود و‌ برای سرپرست خانوار حساب می‌کنیم و معادل میزان انرژی که به فرد اختصاص می‌شود به یک نفر تقریبا ۶ گرم طلا می‌رسد و برای یک خانوار ۵ نفره می‌شود ۳۰ گرم و خانوار ۳ نفره می‌شود ۱۸ گرم طلا. این محاسبه‌ای که صورت می‌گیرد به میزان انرژی محاسبه و اعتبار طلا افزوده می‌شود.

زاکانی تصریح کرد: این اندوخته بدون دستبرد به تورم است اندوخته هم برای معامله در بورس و معیشت است. خاصیت این طرح می‌شود اینکه واردات بنزین کاهش پیدا می‌کند و دولت سهم گردان انرژی می‌شود. قاچاق منتفی خواهد شد. نقدینگی و تورم کاهش پیدا خواهد کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: خاصیت بعدی آن این است که بنزین ۳۰۰۰ تومانی حذف شده و به ۱۵۰۰ تومان تغییر پیدا خواهد کرد. از همان اول شروع کار این طرح اجرایی خواهد شد‌ و جزو قانون است و زیرساخت تمامی این طرح در کشور وجود دارد و مردم این امکان را درخدمت قرار خواهند گرفت. با این طرح یک دفعه زندگی محرومین و روستاییان تغییر خواهد یافت و طرحی عدالت‌گستر برای همه است.

وی تصریح کرد: یارانه فعلی برای ۹۰ درصد است و من تا به امروز یارانه نگرفتم.

 

خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113523 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
دولت بهار 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ماه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ماه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 4 ماه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ماه پيش [ 0 بازدید ]