چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
113332
۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳

علیمردانی: حضور حماسی مردم در پای صندوق رای تکمیل کننده حماسه استقبال از شهدای خدمت است

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای تکمیل‌کننده حماسه باشکوه مردم در استقبال از پیکر شهدای خدمت است.



به گزارش ایسنا، منصور علیمردانی در نطق میاندستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: شرکت پرشکوه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری و خلق حماسه دوم در تکمیل حماسه استقبال از پیکر شهدای خدمت از سوی مردم همواره در صحنه ایران اسلامی انتظار می‌رود. کشور ما سال‌هاست با معظل بیکاری طولانی و پی در پی مواجه می‌باشد که منجر به ایجاد مشکلات اقتصادی شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش سن جوانان برای ورود به بازار کار نیز بسیاری از جوانان را ناامید کرده است. بسیاری از جوانان تحصیل کرده ما به دنبال شغل رفته اما متناسب با تحصیلات و توانمندی خود فرصت شغلی پیدا نمی‌کنند. اکنون که پس از سال‌ها نیز شغل مناسبی که پیدا می‌کنند با سد محدودیت سن استخدام مواجه می‌شوند.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح تفصیلی شهرها و طرح هادی روستاها راهی برای توسعه کشور به شمار می‌رود اما در بسیاری از موارد طرح‌های تفصیلی توسط افرادی نوشته می‌شود که شناختی از آن شهرها ندارد. لازم است که طرح‌های تفصیلی با نگاه واقع‌بینانه و به دور از تعصب اصلاح شود. افزایش اجاره بها تناسبی با درآمد مردم ندارد. امروز بخش قابل توجهی از درآمد مردم صرف اجاره‌بها می‌شود و از هزینه‌های زندگی خود جا می‌مانند. وزارت راه اگر با تامین زمین بستر ساخت مسکن را با مشارکت مردم و صرفا نظارت دولت فراهم کند شاهد تحقق شعار سال خواهیم بود.

وی در پایان خواستار توجه به تبدیل وضعیت پرستاران و کادر درمان شد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113332 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]