دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
112070
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

۳۸۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرماندار بندرعباس ضمن تشریح اقدامات این فرمانداری برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شهرستان بندرعباس ۳۸۴ شعبه اخذ رأی تعبیه شده و عوامل اجرایی شعبات نیز ساماندهی شده‌اند.



حبیب بهادری فرماندار بندرعباس امروز پنجشنبه ۳۱خرداد، اظهار داشت: شرایط برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در حال آماده‌سازی است و در ستاد انتخابات شهرستان آمادگی برگزاری یک انتخابات پر شور را در ۸ تیرماه داریم.

وی افزود: ۳۸۴ شعبه اخذ رأی در شهر بندرعباس تعبیه و ساماندهی شده است، در این شهرستان یک حوزه مرکزی شامل شهر بندرعباس و بخش مرکزی و ۵ حوزه فرعی شامل بخش های فین، قلعه قاضی، شمیل، تخت و هرمز داریم در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: عوامل اجرایی شعب ساماندهی شدند شعب در حال کنترل شدن هستند و با توجه به گرمای هوا که چالش اصلی نیز همین مسئله است تلاش داریم سیستم سرمایشی مورد نیاز را تامین و آماده کنیم تا محل های اخذ رأی محل مناسبی باشد.

وی تصریح کرد: از میان ۶ نامزد ریاست جمهوری، ۵ نامزد تاکنون روسای ستاد خود در شهرستان بندرعباس را معرفی و فعالیت و نشست‌های خود را آغاز کرده‌اند، شور و نشاط سیاسی ایجاد شده و امیدواریم این شور و نشاط در نهایت به انتخاب فرد اصلح بیانجامد.

بهادری گفت: از همه مردم می خواهم با توجه به شرایط دمایی، از همان لحظات ابتدای ۸ تیرماه با مراجعه به شعبات اخذ رأی، اقدام به رای دادن کنند، ضمن اینکه کارت ملی و شناسنامه به عنوان مدارک هویتی مورد قبول هستند و الزامی است.

وی ادامه داد: همچنین برای گرم شدن تنور انتخابات، با همکاری بسیج دانشجویی تریبون آزاد در چند نقطه بندرعباس به صورت سیار در کانون های جمعیتی دایر می‌شود تا مردم عقاید، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

فرماندار شهرستان بندرعباس همچنین از راه اندازی تلویزیون اینترنتی و آغاز فعالیت آن در هفته پیش رو خبر داد و اظهار داشت: در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلویزیون اینترنتی برای پخش مناظرات و گفتگوهای ستادهای انتخاباتی کار خود را آغاز می کند تا در نهایت به نشاط سیاسی و اجتماعی منجر شود.

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 112070 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]