چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
111578
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

مطمئنم تا پایان دولت به ۵۶۰۰ واحد خوابگاه‌ متاهلی می‌رسیم

وزیر علوم گفت: انتظار ما این بود که در پایان دولت آقای رئیسی از هزار واحد خوابگاه متاهلی به ۵۶۰۰ واحد برسیم که مطمئنم به این آمار می‌رسیم.



به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم در پایان نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تامین اعتبار ساخت خوابگاه متاهلین گفت: در سال ۱۴۰۳ تقریبا معادل کل خوابگاهی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده بود، در یک سال خوابگاه به بهره برداری رسید و  پیش بینی من این است که این اتفاق ادامه می‌یابد، چون دانشگاه‌ها منابع آن را از مسیر مولدسازی تامین کردند و همچنین قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اعتباراتی گذاشته بود که خوشبختانه این اعتبارات تخصیص داده شد تا این اتفاق رخ دهد. در زمینه خوابگاه‌های مجردی هم انتظار و مطالبه مردم این است که زمانی که فرزندانشان در دانشگاهی قبول می‌شود نگران محل اسکان نباشند. 

وی درباره اینکه فکر می‌کنید چقدر در زمینه ساخت خوابگاه‌های متاهلین و مجردی به نتیجه رسیدید گفت: من فکر می‌کنم این اتفاق رخ نداده. انتظار ما این بود که در پایان دولت آقای رئیسی از هزار واحد خوابگاه متاهلی به ۵۶۰۰ واحد برسیم که مطمئنم به این آمار می‌رسیم. 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 111578 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]