دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
111014
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

اسماعیلی: سوالات شفاف‌تری در مناظرات از کاندیداها پرسیده شود

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم طرح سوالات شفاف‌تر در مناظرات، گفت: کاندیداها باید در مناظرات به ارائه برنامه خود بپردازند تا مردم بتوانند رئیس جمهور را انتخاب کنند؛ انتظار می‌رود در چهار مناظره باقی‌مانده شاهد این اتفاق باشیم.



مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی در اولین مناظره انتخاباتی اظهار کرد: در مناظره شب گذشته شاهد رعایت اخلاق بودیم که انتظار می‌رود این روند در سایر مناظره‌ها ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر نفس برگزاری مناظره ارائه برنامه‌های کاندیداهاست تا مردم از جزئیات مطلع شده و بتوانند رئیس جمهور را انتخاب کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود که در مناظره‌های بعدی کاندیداها برنامه‌های خود را به صورت جزئی مطرح کنند و بگویند برای حل مشکلات اقتصادی به خصوص در موضوع معیشت چه برنامه‌ای دارند.

وی بیان کرد: مناظره دیشب خوب بود اما بهتر بود که سوالات به گونه‌ای مطرح می‌شد که اولویت‌های مدنظر مردم و جامعه در آن قرار داده شده و به صورت شفاف از مردم سوال می‌شد لذا انتظار می‌رود که در مناظرات آتی سوالات شفاف‌تری از کاندیداها پرسیده شود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 111014 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]