چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
111289
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵

بعضی امید دارند از واژه‌ها و مفاهیم برای وارونه کردن افکار عمومی بهره بگیرند

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد که باید با روشنگری و مرور تجربه تاریخی، از بازگشت به عقب جلوگیری کرد.



به گزارش ایلنا، سپهر خلجی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: ۳ سال مدیریت حکیمانه شهید رییسی در صحنه سیاسی مدل جدیدی از حکمرانی برپایه و متکی بر توانایی‌های درونی و اعتماد به ظرفیتهای کشور ارائه کرد که به برکت این شیوه از حکمرانی انقلابی بسیاری از کلیدواژه‌های طراحی شده در اتاق‌های عملیات روانی دهه ۹۰ برای عقب‌راندن تفکر انقلابی و هموار کردن مسیر تسلیم، رنگ باخت.

نمی‌توانیم، نمی‌شود، رفع مشکلات منوط به مذاکره است، تا تحریم حل نشود مشکلات باقی است، fatf راه چاره است، نیاز به کارشناس خارجی داریم و … از گزینه‌هایی بود که در این ۳ سال از میز سیاست و از ادبیات رایج برچیده و به اتکای آن افق‌های جدیدی در رشد اقتصادی، توسعه روابط خارجی،  پیشرفت فناوری گشوده شد. رقابت‌های این چند روز و بویژه مناظره دیشب نشان داد باید با روشنگری و مرور تجربه تاریخی، از بازگشت به عقب جلوگیری کرد بعضی امید دارند از این واژه‌ها و مفاهیم بتوان برای وارونه کردن افکار عمومی بهره گرفت. نباید رنج ملی در دهه ۹۰ تکرار شود.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 111289 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]