چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ /
110633
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

قالیباف از پاکدست ترین مدیران کشور است/ قدرت توان حل مساله در شرایط بحرانی از ویژگی‌های اوست‌

به گزارش مشرق، احمد دنیامالی شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در رشت اظهار کرد: ۴ دوره حساس عمر زندگی ام را با دکتر قالیباف سپری کردم و خاطرات خیلی خوبی با این مرد بزرگ دارم. نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها علیه دکتر قالیباف […]



به گزارش مشرق، احمد دنیامالی شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در رشت اظهار کرد: ۴ دوره حساس عمر زندگی ام را با دکتر قالیباف سپری کردم و خاطرات خیلی خوبی با این مرد بزرگ دارم.
نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها علیه دکتر قالیباف اضافه کرد: برخی تاخت و تازها و بداخلاقی‌ها علیه دکتر قالیباف در فضای مجازی متأثر کننده است.
دنیامالی، دکتر قالیباف را فردی مهربان و دارای اخلاق حسنه برشمرد و بیان کرد: دکتر محمدباقر قالیباف از سالم‌ترین و پاکدست ترین مدیران ایران اسلامی است.
به گفته وی، دکتر قالیباف فردی ساده زیست و اهل تقوا بوده و اهل تجمل گرایی نیست.
این عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه سکان مدیریت کشور باید به دست افرادی سپرده شود که نیاز به آزمون و خطا نداشته باشد، گفت: وجود آقای قالیباف در ریاست جمهوری منجر به امیدآفرینی می‌شود.
دنیامالی با اشاره به توانمندی‌های دکتر قالیباف در حل مساله بیان کرد: قدرت توان حل مساله و چالش در شرایط‌های بحرانی از ویژگی‌های آقای قالیباف است‌.
وی با اشاره به خدمات گسترده دکتر قالیباف در دوره‌های مختلف افزود: کارها و خدمات دکتر قالیباف مورد غفلت رسانه‌ای قرار گرفته است.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110633 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]