چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ /
110574
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

کنعانی: مناسک حج آموزش اعلان برائت از شیطان و شیطان صفتان در عالم واقع است

سخنگوی وزارت خارجه مناسک حج را تمرین جهاد با نفس، تبرّی از دشمنان اسلام و اظهار برائت از شیطان و رمی شیطان و شیطان صفتان عنوان کرد.



به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: مناسک حج علاوه بر سعی بلیغ و مشکور در مسیر تقرّب و تعبّد خداوند و اظهار عبودیت کامل نسبت به ذات مقدّس حضرت حق، تمرین جهاد با نفس، تبرّی از دشمنان اسلام و اظهار برائت از شیطان و رمی شیطان و شیطان صفتان است. فلسفه حج ابراهیمی و آداب و مناسک حج، به مسلمین و مؤمنین در هر کجای جهان می‌آموزد که چگونه در عالم واقع از شیطان و شیطان صفتان اعلان برائت کنند.

وی در ادامه این پیام افزود: همانگونه که در پیام حج امسال مقام معظم رهبری با اشاره به فجایع غزه تصریح گردیده است؛ ((برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشورها و شهرهای مسلمان‌نشین در همه‌جای جهان ادامه و فراتر از حج‌گزاران، به آحاد مردم تسرّی یابد. این برائت از رژیم صهیونیست و حامیانش بخصوص دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا باید در قول و عمل ملّتها و دولتها خود را نشان دهد و عرصه را بر جلّادان تنگ کند.))

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110574 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]