چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ /
110566
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

بجارزهی: مشارکت حداکثری در انتخابات تقویت کننده اقتدار نظام است

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره انتخابات، کاندیداهای احزاب و جریان‌های سیاسی مختلف در صحنه حضور دارند و این هنر کاندیداهاست که بتوانند مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای را رقم بزنند.



محمدانور بجارزهی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهور، بیان کرد: در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، کاندیداهای احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی در صحنه حضور دارند و تعدد کاندیداها سبب می‌شود مردم این اختیار را داشته باشند تا کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند، حالا این هنر کاندیداها هست که بتوانند مردم را پای صندوق رای بکشانند.

وی در ادامه اظهار کرد: کاندیداها باید با اعلام برنامه‌های خود و ملاقات با چهره‌های تاثیرگذار در سطح هر استان در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گام بردارند. کاندیداها می‌توانند با ملاقات با  چهره‌های تاثیرگذار بهتر برنامه های خود را به استماع مردم هر استان برسانند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاندیداها باید در برنامه‌های خود از ظرفیت تمام نخبگان کشور استفاده کنند، تصریح کرد: باید از ظرفیت جناح‌های مختلف سیاسی و اقشار مختلف مردم برای حل مسائل و مشکلات کشور استفاده کرد.

وی ادامه داد:‌ پشتوانه انقلاب اسلامی ایران مردم هستند و همین مردم هستند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در دوران دفاع مقدس شهید دادند. قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هم در بعد داخلی و هم در بعد بین‌المللی تاثیر مثبت بالایی به همراه خواهد داشت و زمانی که یک رئیس جمهور با آرای بیشتر انتخاب شود، پشتوانه مردمی بالاتری خواهد داشت. 

بجارزهی در پایان تاکید کرد: امروز نیز همین مردم پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و پای کار نظام ایستاده اند. هرچه مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد، اقتدار کشور در سطح بین المللی تقویت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110566 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]