چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
110506
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

حاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ۲۸ خرداد

رقابت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم رفته رفته گرم‌تر می‌شود. فرارو هر روز تا اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری با پوشش زنده آخرین اخبار، حواشی و متن این رویداد‌ها سیاسی با شما همراه خواهد بود.

پاسخ پزشکیان به منصور ارضی: ‏من اگر دیوانه هم باشم، دیوانه مردمم هستم نه دیوانه قدرت… ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۰۹ برادری در دعای عرفه مرا برای سخنانم در مورد سیاهی طرح موسوم به نور، «دیوانه» خطاب کرده است. من بیان چنین حرفی را از منبر هیئت به‌دور میدانم؛ تا بوده هیئت امام حسین (ع) جایگاه دفاع از مظلوم بوده نه حمایت از اشتباهات! ‏من اگر دیوانه هم باشم، دیوانه مردمم هستم نه دیوانه قدرت…
حمله شدید منصور ارضی به موضع پزشکیان درباره گشت ارشاد: او دیوانه است ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۰۷ مداح مشهور تهرانی نسبت به موضع گیری انتخاباتی مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.به گزارش تابناک؛ منصور ارضی, مداح مشهور پایتخت که به مواضع خاص مشهور است، در حاشیه مراسم دعای عرفه امروز تهران، با انتقاد از موضع مسعود پزشکیان درباره گشت ارشاد و طرح نور گفت: نیروی انتظامی زحمت می کشد تا طرح نور را اجرا کند، بعد آن دیوانه می آید و می گوید طرح نور نیست و طرح سیاه است،این می خواهد بیاید و رئیس جمهور ما بشود؟!وی در ادامه افزوده است: بگذارید مناظره ها تمام شود ببینم چه می گویند، جواب شان را می دهم. خود آنها هم می دانند. مصطفی پورمحمدی بخش سانسور شده‌ مستندش را منتشر کرد ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۵۲

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جلیلی: رقبای ما با ۸۰۰ تحریم دولت را تحویل گرفتند با ۱۵۰۰ تحریم تحویل دادند ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۴۹ سال ۹۲ گفتند میرویم حل می‌کنیم، نتیجه این شد که طرف مقابل از توافق خارج شد. با ۸۰۰ تحریم تحویل گرفتند و با ۱۵۰۰ تحریم تحویل دادند. من و دکتر ظریف حاضریم پزشکیان را در مناظره‌ها همراهی کنیم ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۴۹ آذری جهرمی گفت: اگر آقای پزشکیان بخواهد، حتما کنار ایشان خواهم بود و از هیچ کمکی فروگذار نخواهم کرد. من و دکتر ظریف و دیگر افراد حاضر خواهیم بود ایشان را در مناظره‌ها همراهی کنیم.  جلایی پور:۲۰ درصد تحریمی‌ها وارد انتخابات شوند، پزشکیان پیروز است ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۴۸ معتقدم اگر بیست درصد از طبقه متوسطی که در انتخابات ٩٨، ١۴٠٠، ١۴٠۲ پای صندوق نیامد، در انتخابات ١۴٠٣ پای صندوق بیایند کار انتخابات را به نفع پزشکیان یکسره می‌کنند. پیشنهاد من این هست آن‌هایی که در انتخابات شرکت خواهند کرد، تا ساعات پایانی هشتم تیر (روز جمعه و برگزاری انتخابات) صورت خستگی‌ناپذیری دوستان، فامیل و همکاران را برای رای دادن تشویق کنند.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110506 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]