دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
110092
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۸

ایجاد شور انتخاباتی در چارچوب قانون باید نقش‌آفرین باشد

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف گفت: نقش احزاب در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی غیرقابل انکار است، حضور طیف‌های مختلف سیاسی موجب افزایش اعتماد مردم در امر برگزاری انتخابات خواهد شد، امیدواریم ایجاد شور انتخاباتی در چارچوب قانون نقش‌آفرین باشد.



سیدعلی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نقش رسانه و فعالان مجازی در انتخابات گفت: رسانه در بخش اطلاع‌رسانی، تنویر افکارعمومی و رفع شبهات نقش کلیدی و  اساسی بر عهده دارد، با توجه به هجمه‌های دشمن به اتفاقاتی نظیر انتخابات، روشنگری مهمترین رسالت رسانه است.

وی افزود: بخشی از تبیین‌گری‌ها با امیدآفرینی و تبیین عملکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و آنچه هستیم و آنچه بودیم‌ها و تبیین نتایج در صحنه بودن مردم در طول سال‌های مختلف عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی میسر می‌شود.

فرماندار خوسف درخصوص معیارهای انتخاب درست اظهار کرد: بررسی سوابق یک شخص شاید مهمترین ملاک برای یک انتخاب اصلح است، چرا که می‌توان گفت عملکرد گذشته شخص به گونه‌ای آینه برای رفتار آینده فرد خواهد بود.

حسینی ادامه داد: در انتخاب سوابق فرد، تعهد به اسلام و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه مهمترین راه شناخت فرد خواهد بود و اگر به این شاخصه‌ها توجه کنیم، قطعا فردی با چنین شاخصه‌هایی به واقع دلسوز ملت خواهد بود.

وی درخصوص نقش احزاب در توسعه سیاسی و مشارکت در انتخابات گفت: نقش احزاب در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی غیرقابل انکار است، حضور طیف‌های مختلف سیاسی موجب افزایش اعتماد مردم در امر برگزاری انتخابات خواهد شد، امیدواریم ایجاد شور انتخاباتی در چارچوب قانون نقش‌آفرین باشد.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه قطعا پیروز واقعی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خواهند بود، یادآور شد: بدیهی است که اخلاق انتخاباتی باید توسط کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید رعایت شود، عدم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیدا در تبلیغات و مناظرات و…شاخصی برای شناخت شخص است.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110092 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]