چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
109919
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۴۸

انتخابات فرصت بی‌نظیر برای تغییرات و حل ضعف‌ها و پررنگ کردن نقاط قوت است/ در جبهه انقلاب نیازمند وحدت هستیم

به گزارش مشرق،محمدباقر قالیباف امروز (شنبه ۲۶ خرداد) در نشست فعالان ستادهای مردمی خود در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین گفت: بدون شک برای عزت ایران و انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشته‌ام. اگر اراده الهی بر این بود که من خدمتگزار این ملت باشم، با کمک مردم آنچنان کار را مهم رقم می‌زنیم […]



به گزارش مشرق،محمدباقر قالیباف امروز (شنبه ۲۶ خرداد) در نشست فعالان ستادهای مردمی خود در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین گفت: بدون شک برای عزت ایران و انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشته‌ام. اگر اراده الهی بر این بود که من خدمتگزار این ملت باشم، با کمک مردم آنچنان کار را مهم رقم می‌زنیم که عزت و منزلت را برای ملت و کشور شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: این تعهد اخلاقی و عملی من به شما است و طبق سنت‌های همیشگی کارها را پیش خواهیم برد. انتخابات یک فرصت بی‌نظیر برای تغییرات و فرصتی برای حل ضعف‌ها و پررنگ کردن نقاط قوت است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کارنامه ۴۵ ساله گذشته بنده در عرصه‌های مدیریتی ضمانتی است که می‌گویم مشکلات را حل می‌کنم و هیچگاه بهانه‌جویی نکردم.

وی ادامه داد: در همه حوزه‌ها نیاز به تحول و کارآمدی داریم. برای مثال، در اوایل دهه ۸۰ پایه‌های اساسی هوافضا گذاشته شد. در حوزه بازدارندگی و قدرت در مقابل تجاوز دشمن به مرحله‌ای رسیدیم که عملیات وعده صادق مصداق بارز آن است.

قالیباف گفت: در عملیات وعده صادق ظرفیت کشور را نشان دادیم و بسیاری از کشورها حسرت قدرت و اقتدار ما را می‌خورند. البته شرایط اقتصادی کشور زیبنده کشور و مردم نیست و با لطف الهی و با کمک مردم در مسیر آینده و در دولت چهاردهم این برگ زرین را رقم خواهیم زد تا شاهد پیشرفت اقتصادی کشور هم باشیم.

وی اظهار کرد: ما باید توجه کنیم که در جبهه انقلاب نیازمند وحدت هستیم. رقابت بین نامزدها کاملاً طبیعی است اما از همه هواداران خود و فعالان ستادی خواهش می‌کنم که اخلاق را تحت هر شرایطی رعایت کنید. از سوی دیگر زمینه وحدت تا ۸ تیر ماه فراهم شود.

نیکزاد: تحصیلات و سوابق درخشان در کارنامه قالیباف است
علی نیکزاد، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در جمع فعالان ستادهای مردمی خود که بعدازظهر امروز (شنبه) در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: از اینکه در خانه خدا برای ادامه راه شهدا جمع شدیم، خداوند را شاکریم.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای پرواز اردیبهشت، اظهار کرد: امروز در شرایط حساسی هستیم؛ بحث بر سر ادامه مسیر انقلاب اسلامی و سرنوشت ملت است.

نیکزاد تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک امانت بزرگ است که در اختیار ماست. این انقلاب ثمره امانت ۲۲۰ هزار شهید، ۶۳۰ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده قهرمان است.
وی گفت: ما باید از انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری پاسداری کنیم و حتی آبرو، جان و مال خود را هم در این زمینه بگذاریم.

وی تاکید کرد: باید با خدمت، اخلاص، شجاعت و خداباوری برای ادامه راه شهیدان پرواز اردیبهشت تلاش کرد. باید برای حل مشکل مسکن، اشتغال و مبارزه با دیوان‌سالاری کسی را در قامت ریاست جمهوری ببینیم که سابقه‌ای درخشان در جنگ، در آبادانی، در قرارگاه خاتم، شهرداری و در مسند قانون گذاری داشته باشد.

نیکزاد گفت: باید مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات باشد. در اردوگاه انقلاب باید کسانی باشند که تحصیلات و سوابقشان از دوران جنگ تا سازندگی درخشان باشد و این ویژگی‌ها در کارنامه قالیباف است.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109919 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]