چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
110196
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

هر کسی رئیس جمهور شود ما تابع قانون هستیم

ایسنا/قزوین رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قزوین گفت: رئیس جمهور باید همواره در میدان باشد و در همه عرصه‌هایی که وارد می‌شود بتواند به خوبی مدیریت کند اما در نهایت همه آن‌هایی که به تأیید شورای نگهبان رسیده‌اند فرزند این ملت هستند و هر کسی رئیس جمهور شود ما تابع قانون هستیم.



به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی یکشنبه ۲۷ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خبرگزاری مهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور در جمهوری اسلامی نقش اساسی دارد و ۳۱ اصل قانون اساسی به رئیس جمهور مربوط است چون دولت در امورات مختلفی دخیل است.

وی ادامه داد: دولت می‌تواند در جامعه تحول ایجاد و بسیاری از معضلات اجتماعی را مرتفع کند، بنابراین اگر دولت کارآمد باشد مردم راضی می‌شوند و سرمایه اجتماعی ارتقا پیدا می‌کند، در این راستا اگر رئیس جمهور دارای تجربه باشد می‌تواند نقش درستی در جامعه ایفا کند.

نماینده ادوار مجلس بیان کرد: رئیس جمهور باید بتواند با همه تعامل داشته باشد، در سال‌های پس از انقلاب اسلامی این تجربه را داشته‌ایم که هر دولتی تعامل نداشته موفق نبوده است، بنابراین وقتی رئیس دولت اهل تعامل باشد همه برای کمک به او به میدان می‌آیند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید همواره در میدان باشد و در همه عرصه‌هایی که وارد می‌شود بتواند به خوبی مدیریت کند اما در نهایت همه آن‌هایی که به تأیید شورای نگهبان رسیده‌اند فرزند این ملت هستند و هر کسی رئیس جمهور شود ما تابع قانون هستیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قزوین درخصوص اجماع اصولگرایان برای معرفی یک کاندیدا، تصریح کرد: بزرگانی در تهران در پی ایجاد وحدت هستند و آقای قالیباف هم پذیرفته است که اگر جریان به این نتیجه رسید فرد دیگری در عرصه انتخابات بماند، به نفع آن فرد کنار برود چون ایشان اهل تعامل است.

شورای نگهبان با کسی تعارف ندارد

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره موضوعات مربوط به فساد در برخی افراد نزدیک به کاندیداها، گفت: اعضای شورای نگهبان اگر فسادی در فردی ببینند به طور قطع صلاحیت او را رد می‌کنند، چون شورای نگهبان بر اساس قانون عمل می‌کنند و با کسی تعارف ندارند.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار کرد: درباره هزینه‌های ستاد انتخاباتی قالیباف باید بگویم در حال حاضر منتظر کمک‌های مردمی هستیم و جای خاص و یا فرد خاصی را در نظر نداریم که در آینده مدیون کسی باشیم و مجبور شویم بعد از رأی‌آوری احتمالی قالیباف سهم‌خواهی افراد را تقبل کنیم.

وی با اشاره به اینکه درب‌های ستاد قالیباف در قزوین به روی همه مردم باز است، بیان کرد: قالیباف اعلام کرده در دولت خود از همه نیروهای انقلاب استفاده‌ خواهد کرد و این موضوع هم یک امر منطقی است و عقل حکم می‌کند دولت آتی از مدیران موفق پیش از خود استفاده کند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قزوین در پاسخ به این سؤال که چرا افرادی منتسب به جریان انحرافی در استان به سمت قالیباف آمده‌اند، گفت: ما نمی‌توانیم به خاطر علاقه قلبی برخی به یک سری افراد، آن‌ها را از خود برانیم و طرد کنیم؛ ضمن اینکه برخی از افراد که شما آن‌ها را گروه انحرافی می‌دانید به اعتقاد بنده انحرافی نیستند چون به موقع برای نظام جان می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در پایان اظهار کرد: به احتمال زیاد آقای قالیباف در مدت معین برای تبلیغات به سه تا پنج استان سفر خواهد کرد و نماینده‌هایی به استان‌های دیگر می‌فرستد ولی ما در پی رایزنی برای حضور ایشان در استان قزوین هستیم.

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110196 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]