دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
110202
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

لزوم معرفی مسئولین ستادهای تبلیغاتی شهر تهران به فرمانداری

معاون سیاسی فرمانداری تهران بر لزوم معرفی مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به فرمانداری تهران تأکید کرد.



به گزارش ایسنا، حامد شایان در آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: باید از مدیرعامل سازمان زیباسازی قدردانی کنم انصافا با خلاقیت خوبی که داشتند هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم در انتخابات ریاست جمهوری اقدامات نو و مبتکرانه‌ای در تهران انجام شده است.

معاون سیاسی فرمانداری تهران خطاب به نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در خصوص بهره‌گیری از بسته‌های تبلیغاتی سازمان زیباسازی نیاز است ستادهای تبلیغاتی نامزدها به برخی نکات توجه ویژه داشته باشند. مسئولیت محتوای سازه‌هایی که در اختیار نامزدها قرار گرفته است با خود آنهاست. همانند ستادها که مقابل ساختمان‌ها بنرها را با موضوع و نوشته‌هایی اکران می‌کنند که مسئولیت پاسخگویی محتوا با ستادهاست.

وی اضافه کرد: البته نظارت و ارزیابی توسط سازمان زیباسازی انجام می‌شود هدف از انجام این کار افزایش مشارکت انتخابات است و اختصاص این بسته‌ها به کاندیداها کار جدیدی است که در تهران انجام شده و عرشه‌ها و بیلبوردها در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد.

شایان تأکید کرد: حتما باید اخلاقیات در تمامی تبلیغات رعایت شود قبل از اکران بهتر است در ستادهای تبلیغاتی مصوبه‌ای برای طرح‌ها داشته باشید و آن را به صورت مکتوب به سازمان زیباسازی تهران ارسال کنید. این اقدام یعنی اختصاص بسته‌های تبلیغاتی به نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مصوبه هیات اجرایی تهران را دارد.

معاون سیاسی فرمانداری تهران اظهار کرد: باید روسای ستادهای تبلیغاتی شهر تهران را زودتر نامزدها به فرمانداری تهران معرفی کنند. برخی نامزدها ستادهایشان در شهر تهران آغاز به کار کرده که موضوع را به ما اعلام کرده‌اند؛ اما برخی هنوز اعلام نکرده‌اند. بی‌تردید برای موضوعات امنیتی و ترافیکی حتما باید تدابیری اتخاذ شود که نیاز است مسئولین ستادهای تهران جهت هماهنگی لازم به فرمانداری معرفی شوند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110202 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]