چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ /
110281
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲

هم‌اندیشی اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس در آستانه انتخابات

ایسنا/فارس در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه پیام‌نور استان فارس با موضوع «نقش‌آفرینی و رسالت استاد تراز انقلاب اسلامی در چله دوم انقلاب با تاکید بر انتخابات ریاست جمهوری» امروز، ۲۷ خردادماه در سالن ولایت دانشگاه پیام نور مرکز شیراز برگزار شد.



رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس در ابتدای این نشست که با حضور اساتید عضو هیات علمی و مدرسین گروه‌های مختلف علمی برگزار شد، گفت: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی با هدایت مقام معظم رهبری امورات کشور متوقف نشد و با حضور مردم در صحنه انتخابات ۸ تیر نیز وقفه‌ای در خدمت به مردم ایجاد نخواهد شد

محسن جاجرمی‌زاده تصریح کرد: با حماسه انتخابات پیش رو سرعت و شتاب مضاعفی در پیشبرد اهداف انقلاب ایجاد خواهد شد.

غلامرضا صفرپور، استاد دانشگاه و سخنران این برنامه نیز با بی‌بدیل خواندن ساختار اداری و سیاسی جمهوری اسلامی ایران گفت: در نظام جمهوری اسلامی انتخاب بالاترین رده مسئولان کشور تا شوراهای شهر و روستا به طور مستقیم یا غیرمستقیم به مردم واگذار شده است.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است، افزود: در کشورهایی که داعیه دموکراسی دارند چنین سازوکاری با این سطح وجود ندارد.

صفرپور همچنین با تاکید بر ابعاد خارجی انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو یادآور شد: شهید رییسی پیگیر توسعه متوازن بود و با تمام قاره‌ها و همسایگان ارتباط برقرار کرد.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای استقرار عدالت اتفاق افتاده است، گفت: برای تحقق این هدف باید دولت اسلامی شکل گیرد.

علیرضا فارسی‌نژاد افزود: برای اینکه به دولت اسلامی برسیم باید دولتمردانی متدین و معتقد به انقلاب و آرمان‌های آن داشته باشیم.

این استاد دانشگاه همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری اظهار کرد: در گفتمان نظام اسلامی مقبولیت مقابل مشروعیت نیست بلکه رکن مشروعیت است بنابراین مشارکت عامل مقبولیت و در نتیجه مشروعیت است.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110281 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]