چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ /
110313
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

تحت هیچ شرایطی احدی حق ندارد از امکانات دولتی برای انتخابات استفاده کند

وزیر نعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحت هیچ شرایطی احدی حق ندارد از امکانات دولتی برای انتخابات استفاده کند، حال چه عضو دولت و از دولت باشد چه خارج از دولت باشد، این اصلا پسندیده نیست.



صولت مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به گستردگی طیف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، حضور سلایق مختلف چقدر می‌تواند به پرشور برگزار شدن انتخابات کمک کند، گفت: مشی آیت‌الله رئیسی؛ مشی تنوع سیاسی است. یعنی رسم آیت‌الله رئیسی این است که تمام کسانی که در چارچوب قواعد انقلاب اسلامی قرار دارند، ملتزم به مبانی انقلاب، متعهد به آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری هستند، باید در صحنه حضور داشته باشند و به وظیفه و تشخیص‌شان عمل کنند.

وزیر کار در پاسخ این سوال که نامزدها چه برنامه ای داشته باشند، بیان کرد: نامزدها حتما باید برنامه‌محور حرکت کنند، اما صرف برنامه کفایت نمی‌کند باید به کارنامه‌ها هم توجه کرد.

وی با بیان این‌که ما در کشور کمبود برنامه نداریم، عنوان کرد: چرا برنامه‌ها اجرا نمی‌شود؟ ما باید سراغ کسانی برویم که کارنامه قوی اجرایی دارند و در کارنامه‌های‌شان برنامه‌های خود را اجرا کرده‌اند. لذا من معتقدم ان‌شاالله مردم علاوه بر برنامه‍‌هایی که خودش کتاب است به کارنامه های اشخاص توجه کنند و به کارنامه رأی دهند.

وزیر کار درباره نامزدی برخی اعضای دولت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از سنوات قبل را یادتان هست؛ هم آقای رئیس‌جمهور ورود پیدا کردند و هم معاون اول‌شان؛ در طول دولت‌های گذشته این مساله متداول بوده که بعضی وقت‌ها دولت‌مردان در انتخابات اسم می‌نوشتند و شرکت می‌کردند این به معنای استفاده از امکانات دولتی نیست قطعا ما ملتزم‌تر به این موضوع هستیم.

وی تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی احدی حق ندارد از امکانات دولتی استفاده کند، حال چه عضو دولت و از دولت باشد چه خارج از دولت باشد و این اصلا پسندیده نیست. اگر سلوک رفتاری ما را دیده باشید همواره بر این عزم استوار هستیم که رعایت حقوق مردم را داشته باشیم و تحت هیچ شرایطی اجازه ندهیم از بیت‌المال خدایی ناخواسته سوءاستفاده شود.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110313 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]