چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ /
109836
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

من هیچ امتیازی نسبت به مردم ندارم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران قم گفت: هیچ امتیازی نسبت به مردم ندارم و از دل همین جامعه برآمده‌ام اما مطمئن هستم با اجماع، وحدت و هم‌دلی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.



به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که صبح امروز به قم سفر کرده است، پس از زیارت حرم حضرت معصومه، مورد پرسش خبرنگاران محلی قرار گرفت و به چند سوال پاسخ داد.

پزشکیان در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شده تا سفرهای انتخاباتی خود را از قم آغاز کنید، گفت: بزرگان اسلام، زیارت حضرت معصومه (ع) و آنچه که باور ماست باعث شده تا شهر قم را انتخاب کنیم. در نهایت اگر قرار باشد، در مملکت  قدرتی وجود داشته باشد و کار کند، باید در راه اسلام پیوندی ببندد با توجه به باوری که دین دارد می‌تواند آن راه درست را ادامه دهد تا شرمنده این بزرگان نشویم. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که تدبیر شما در مناظره‌ها برای آنکه بتوانید خواسته طرفداران خود را بیان کنید چیست، گفت: خواسته ما در جهت سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه است که در حقیقت برای احقاق حقوق محرومین و از بین بردن فقر، بی عدالتی، فساد و رشوه و این مسائل است. همه برنامه ما برای آن است که برای طرفداران و یا غیرطرفداران ما، عدالت پیاده شود، فقر از بین برود و با قومیت در چارچوب اسلام و دین برخورد شود. آنچه روشن است، اگر بتوانیم، باید برویم و جامعه را به امنیت برسانیم.

وی افزود: من از اظهار لطف بعضی از عزیزان نسبت به خودم شرمنده هستم. من جزوی از این مردم هستم نه خودم را برتر از آنها می‌بینم و نه امتیازی نسبت به آنها در خودم می‌بینیم. این باور را دارم که وظیفه داریم تا جایی که از دستمان بر می‌آید به فکر مردم باشیم و از دل همین جامعه برآمده‌ام اما مطمئن هستم با اجماع، وحدت و هم‌دلی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم. اگر به فکر محرومیت، معیشت و شغل باشیم و گرفتاری هایی که در جامعه وجود دارد، اختلافات، تنگ نظری‌ها و دعواهایی که به دنیا است را تا جایی که ممکن است، حل کنیم.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109836 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]