دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
109359
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۳:۴۳

برگزاری همایش زنان حامی پزشکیان + فیلم و عکس

همایش زنان حامی پزشکیان با حضور جمعی از فعالان سیاسی و این نامزد انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.



به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش حمایت زنان از مسعود پزشکیان با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در دولت دوازدهم، شهیندخت مولاوردی معاون امور شهروندی دولت تدبیر و امید، فاطمه راکعی و حمعی از زنان اصلاح طلب و فعلان سیاسی برگزار شد.

 فاطمه راکعی در این همایش گفت: ما در حوزه‌های مختلف زنان ذخیره‌ای غنی از فعالیت‌های دولتی و مدیریتی زنان در زمان اصلاحات داشتیم که رسمیت بیشتری یافت. طرح‌هایی به صورت لوایح تصویب رسیده و بعضی از این طرح‌ها در حال کار شدن است. امیدوارم زنان در عرصه اجتماعی و فرهنگی فعال باشند و امیدوارم موضوعاتی که تحقق پیدا نکرده تحقق پیدا کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: آقای پزشکیان شجاعت اخلاقی دارد و آمده است که ایران را آباد کند. او آمده تبعیض‌هایی که درباره قشرها و ادیان و مذاهب به وجود آمده را بر طرف کند. 

وی افزود: همه فعالان عرصه زنان و دختران در مسائل اجتماعی و فرهنگی که در سال‌های اخیر مشکلاتی برای فعالیت آنان ایجاد شده مطمئن باشند برای نسل‌های جدید دختران جوان برنامه‌ریزی داریم همه این‌ها در چارچوب قانون با توجه به سیاست‌های کلان نظام وجود دارد تا این نواقض رفع شود و آینده‌ای پر امید در انتظار همه ما خواهد بود.

پروانه مافی هم در این نشست گفت: در حوزه زنان مطالبات دغدغه‌باری وجود دارد و به شما قول خواهیم داد که شما را نمایندگی خواهیم کرد و در صورت توفیق آقای پزشکیان آن‌ها را اجرایی می‌کنیم. رعایت شان و منزلت زنان مهم است که کمرنگ شده است. برخوردهای تند علیه زنان باعث شده این قشر نوعی رویگردانی از حاکمیت داشته باشند و امیدواریم دولت چهاردهم این موضوع را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاست داخلی و زنان نیاز به یک آشتی ملی نیاز داریم، گفت: موضوع عدالت جنسیتی علیرغم استمرار در برنامه‌های توسعه هنوز معفول مانده اگرچه خانم مولاوردی  برای فهم عدالت جنسیتی در دره مسئولیت خود تلاش زیادی داشتند.

شهیندخت مولاوردی در این برنامه گفت: من بنا داشتم درباره چالش‌هایی که بر سر راه زنان است صحبت کنم و برنامه‌هایی متناسب با چالش‌هایی که پیش روی زنان است ارائه دهیم. 

وی افزود: آقای پزشکیان، شعاری که تحت محوریت عدالت مطرح کردید به عدالت جنسیتی تعبیر می‌شود و این موضوع در حوزه زنان بروز ظهور می‌کند. ما به توازن کار و زندگی زنان اهمیت داده و آن را پیگیری می‌کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما به عدالت مدیریتی زنان به عنوان‌یک هدف اصلاح‌طلبی می‌نگریم. ما انتظار داریم این رویکرد در برنامه شما باشد. ما مطالبه‌گری برنامه‌های زنان را در قالب بسته‌های پیشنهادی احزاب زنان و جبهه اصلاحات ارائه خواهیم کرد.

ناهید پورشمیم نماینده معلولان در این نشست گفت: تا زمانی که شما با مشکلات معلولین مواجه نشوید نمی‌توانید اظهارنظر کنید. با توجه به اینکه مردم به دنبال رئیس جمهور کارآمد هستند امیدوارم شما انتخاب مردم باشید. بیماری‌ها اتفاقات در خانه همه را می‌زند. ما نگاه ترحم آمیز نمی‌خواهیم ما نگاه کارساز می‌خواهیم.

وی افزود: قبلا ویلچر معمولی به قیمت ۸۰۰ هزار تومان می‌خریدم اما الان قیمت ولیچر معمولی و برقی ۲۰ میلیون، ۵۰ میلیون و ۸۰ میلیون شده است. ما می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به معمولین شود تا دغدغه‌های ما رفع شود. منتظر گل‌های خوب شما هستیم.

برگزاری همایش زنان حامی پزشکیان + فیلم و عکس

برگزاری همایش زنان حامی پزشکیان + فیلم و عکس

برگزاری همایش زنان حامی پزشکیان + فیلم و عکس

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109359 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]