چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ /
109566
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

ظهره‌وند: بیداری جهانی درباره فلسطین در حال شکل‌گیری است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی گفت: افق بیداری در جهان درباره فلسطین در حال شکل‌گیری است و این موضوع آمریکایی‌ها را به هم ریخته است.



ابوالفضل ظهره‌وند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت آشکار خود را از فلسطین اعلام کرده است منتهی هیچ نقشی در اتفاقاتی همچون طوفان‌الاقصی نداشته است ما تنها حمایت سیاسی و فرهنگی می‌کنیم و در نهایت هر کاری که از دستمان برآید را انجام می‌دهیم؛ تصمیم نهایی با خود مردم فلسطین است و این‌که افکار عمومی دنیا از اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی مطلع شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی با بی‌اعتنایی به حکم دیوان لاهه نشان داد که به هیچ یک از موازین بین‌المللی پایبند نیست و حقوق ظالمانه‌ای دارد تا جایی که مرجع حقوقی همچون دیوان لاهه را تحریم کرده و مقامات آن را متهم به جانبداری می‌کند.

ظهره‌وند با اشاره به خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی اظهار کرد: خیزش دانشجویی نشان داد که افق بیداری درباره فلسطین در جهان در حال شکل‌گیری است؛ در همین رابطه رهبر انقلاب فرمودند که شما دانشجویان در جهت درست تاریخ ایستاده‌اید و در حوزه مقاومت رفتار می‌کنید.

وی ادامه داد: آن چیزی که آمریکایی‌ها را به هم ریخت، این بود که مساله مقاومت یک بحث جهانی است و این موضوعات از پیرامون ایران شروع و جهانی شد.

انتهای پیام      

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109566 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]