دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ /
108936
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۴:۳۵

بایسته‌های رقابت درون‌گفتمانیِ جبهۀ انقلاب + فیلم

به گزارش مشرق،کانال در محضر آیت‌الله میرباقری در ایتا ویدئویی از اظهارات وی با عنوان بایسته‌های رقابت درون‌گفتمانیِ جبهۀ انقلاب منتشر کرد: ما باید رقابت درون‌گفتمانیِ جبهۀ انقلاب را بپذیریم؛ منتها اولاً این رقابت باید کاملاً اخلاقی و هم‌افزا باشد و زمینه را به‌نفع رقبای بیرونی تغییر ندهد؛ ثانیاً در جهت افزایش ظرفیت انسانی انقلاب، […]

به گزارش مشرق،کانال در محضر آیت‌الله میرباقری در ایتا ویدئویی از اظهارات وی با عنوان بایسته‌های رقابت درون‌گفتمانیِ جبهۀ انقلاب منتشر کرد:
ما باید رقابت درون‌گفتمانیِ جبهۀ انقلاب را بپذیریم؛ منتها اولاً این رقابت باید کاملاً اخلاقی و هم‌افزا باشد و زمینه را به‌نفع رقبای بیرونی تغییر ندهد؛ ثانیاً در جهت افزایش ظرفیت انسانی انقلاب، گفت‌وگوی فعّال (نه انفعالی) با جریان‌های رقیب را فراموش نکنیم، هم با بدنه عمومی و هم با لایۀ نخبگانی آنها.
همۀ کاندیداهای انقلابی‌، در دوره‌های قبلی نشان دادند که به‌نفع آرمان‌ها حاضر به فداکاری و ائتلاف سیاسی هستند.
اما باید توجه کرد که ائتلاف سیاسی، با وجود بداخلاقی‌هایی که ظرفیت‌های جبهۀ انقلاب را فرسایش می‌دهد، ممکن نیست. با این چالش‌ها، اگر هم در پایان به وحدت برسیم، وحدت سیاسیِ پایدار نخواهد بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 108936 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]