شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ /
109206
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

رسانه: غرب نمی خواهد خلبانان اوکراینی بیش از حد زیادی را آموزش دهد

روزنامه پولیتیکو به نقل از یک مقام پنتاگون گزارش می دهد که کشورهای غربی نمی خواهند قبل از اینکه کی یف جنگنده های کافی دریافت کند خلبانان اوکراینی بیش از حد زیادی آموزش دهند تا آنها در انتظار تحویل جنگنده های غربی مهارت های خود را از دست ندهند.



به گزارش اسپوتنیک، در مطلب منتشره در این نشریه آمده است: “مقامات غربی می‌خواهند قبل از اینکه اوکراین هواپیماهای جنگنده کافی برای ادامه آموزش داشته باشد، از فارغ‌التحصیل شدن خلبانان زیاد اجتناب کنند… اگر خلبانان ساعات پرواز کافی دریافت نکنند، مهارت‌های خود را از دست می‌دهند.”به نوشته این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی و اروپایی، غرب به عمد در تلاش است تا تعداد خلبانان و پرسنل پشتیبانی را که دوره آموزشی را به پایان می‌رسانند، با تعداد جنگنده‌هایی که به اوکراین می‌رسند، مطابقت دهد. خاطرنشان می شود که جنگنده ها به صورت محموله های مرکب از چند فروند به کی یف تحویل داده می شوند.در مسکو توافقنامه تضمین های امنیتی بین آمریکا و اوکراین را ارزیابی کردند۱۵:۲۸دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری خلق دونتسک، پیشتر اعلام کرده بود که نیروهای مسلح روسیه برای مقابله با این وضعیت آماده هستند که غرب برای نیروهای مسلح اوکراین جنگنده های اف ـ ۱۶ تامین کند. به گفته وی، ظاهر شدن این هواپیماها در ارتش دشمن، تغییری اساسی در وضعیت جبهه ایجاد نخواهد کرد.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109206 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
آفتاب 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]